MS Windows
briani 27239
Smadret ikoner?
Fra : Sid

Dato : 16-02-04 16:24

Hej NG!!

Mine ikoner på skrivebordet og flere steder rundt på HDen bliver ikke vist
rigtig?
Det er ligesom om den ene side af ikonet har byttet side med den anden side,
så der er 2
halvdele der er sat forkert sammen,
Hvordan retter jeg op på det igen?

Jeg kører med WinXP Pro

Mvh Sid

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-02-04 17:31

"Sid" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig?
> Det er ligesom om den ene side af ikonet har byttet side med den anden

++++++++++++++
Hej.
Jeg havde samme problem engang, der install. driveren til mit grafikkort
igen og så var den der, men ved ikke om det er det samme med dig.

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Leo.E

Dato : 17-02-04 07:43

"Sid" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message news:<c0qnad$1a36$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> rigtig?
> Det er ligesom om den ene side af ikonet har byttet side med den anden side,

Hent Iconcache rebuilder:
http://www.freeware.de/Windows_XP/Tools_Utilities/Desktop/Icons/Detail_Icon_Cache_Rebuilder_7599.html
Leo

Fra : Sid