Nu er dette vel ikke en ond spøg?
Fra : Aslak Ransby

Dato : 23-04-01 23:50

I følge roskilde hjemmesiden lukker og slukker The Cure.
http://www.roskilde-festival.dk/service/news/ShowNews.php4?form_Idx=6&form_lang=UK

Er der nogle der ved om den er god nok (Jeg glæder mig allerede)?

Best Regards / Venlig Hilsen
Aslak Ransby

Fra : Hauerslev

Dato : 24-04-01 07:22

Jesper B. fra Go'Morgen P3 sagde det samme så jeg regner med den er god nok.
Sejt nok!

mvh.
Jesper

Aslak Ransby <aslak-ransby@remove.it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:l8c9etc321h45ao58bjl81snf16hhhg88r@4ax.com...

Fra : Martin

Dato : 24-04-01 07:39

Den skulle være god nok. Det er den eneste festival de spiller på i år. Det
står på deres officelle hjemmeside.

/Martin

Fra : Aslak Ransby

Dato : 24-04-01 08:39

On Tue, 24 Apr 2001 08:39:29 +0200, "Martin" <helbo@webhiker.dk>
wrote:

>Den skulle være god nok. Det er den eneste festival de spiller på i år. Det
>står på deres officelle hjemmeside.
>
>/Martin

Ok .. * /me løber hjem i min mors makeup skab og finder mascara og
etc. frem .. just in case :) *
Best Regards / Venlig Hilsen
Aslak Ransby

Fra : Gergen

Dato : 24-04-01 18:34

> [...]
ang=UK

> Er der nogle der ved om den er god nok (Jeg glæder mig allerede)?

Ja, og det betyder at Aqua bliver henvist til Grøn Scene, har jeg læst. Ha
ha!

--
Christian
-----

Fra : Aslak Ransby

Dato : 27-04-01 10:35

On Tue, 24 Apr 2001 19:33:46 +0200, "Gergen" <gergen@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>ang=UK

>Ja, og det betyder at Aqua bliver henvist til Grøn Scene, har jeg læst. Ha

Satans så får vi et problem med ko katapulten :)

Best Regards / Venlig Hilsen
Aslak Ransby

Fra : Gergen

Dato : 27-04-01 16:02

Aslak Ransby <aslak-ransby@remove.it.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u6fiet8v6h67euehdn9clskeb5ai363743@4ax.com...

> Satans så får vi et problem med ko katapulten :)

Hvorfor det?

--
Christian
-----

Fra : Aslak Ransby

Dato : 28-04-01 16:17

On Fri, 27 Apr 2001 17:02:09 +0200, "Gergen" <gergen@post.tele.dk>
wrote:

>Aslak Ransby <aslak-ransby@remove.it.dk> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:u6fiet8v6h67euehdn9clskeb5ai363743@4ax.com...

>Hvorfor det?

Grøn har et tag og vi regnede med at skyde fra campingområdet :D

Best Regards / Venlig Hilsen
Aslak Ransby