QDI Software
Fra : Dennis Nielsen

Dato : 16-02-04 08:51

Hej

Jeg har et QDI KuDoz7 V2.0

Findes der noget overvågningssoftware til dette board??

Her tænker jeg på temperatur/blæsere

Jeg har kigget på QDI's hjemmesude, men kan ikke finde noget.

PFT

Dennis

Fra : Leony

Dato : 16-02-04 12:37

In news:40307654$0$126$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Dennis Nielsen <spangsberg@hotmail.fjern.com> typed:

> Jeg har et QDI KuDoz7 V2.0
> Findes der noget overvågningssoftware til dette board??
> Her tænker jeg på temperatur/blæsere

Du skulle kunne bruge Motherboard Monitor:
http://mbm.livewiredev.com/
Dit mobo er i hvert fald på listen over supporterede mobos.

> Jeg har kigget på QDI's hjemmesude, men kan ikke finde noget.

Jeg kan heller ikke finde noget, jeg har dog kun skimmet de sandsynlige
steder.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/