Dvdzone.dk
Fra : Yildizhan

Dato : 16-02-04 01:29

Hold jer væk fra Dvdzone.dk. De er total langsomme og filmene bliver meget
sjældent afsendt dag til dag.
Og tit har de ikke filmene hjemme.

Digitarian.dk virker helt fint.

Fra : Kostas

Dato : 16-02-04 07:52

"Yildizhan" <yildizhan@ishoejby.dk> wrote in

> Hold jer væk fra Dvdzone.dk. De er total langsomme og filmene bliver
> meget sjældent afsendt dag til dag.
> Og tit har de ikke filmene hjemme.
>
> Digitarian.dk virker helt fint.

ja jeg vil så sige præcis det samme - bare omvendt

Efter lidt startvanskeligheder i 2004 er dvdzone nu igang igen og leverer
dag til dag.

Digitarian derimod har jeg for længst droppet. Simpelthen for langsomme.
Ikke bare en gang imellem - men hver gang.

Derudover har man en chance for at se hvilke film de har hjemme hos dvdzone
- en ting som digitarian ikke har.

mvh

Kostas

Fra : Martin Møller

Dato : 16-02-04 11:46

Yildizhan wrote:
> Hold jer væk fra Dvdzone.dk. De er total langsomme og filmene bliver
> meget sjældent afsendt dag til dag.
> Og tit har de ikke filmene hjemme.
>
> Digitarian.dk virker helt fint.

Kan ikke genkende din kritik. Jeg er fuldt ud tilfreds med dvdzone. Kunne
dog godt ønske et endnu større udvalg, men det kommer nok.

Filmene bliver leveret fra dag til dag og hvis du oplever at de ikke har
filmen hjemme så har du sikkert ikke tilføjet nok film til din ønskeliste.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 19-02-04 14:16

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> wrote in message

> Kan ikke genkende din kritik. Jeg er fuldt ud tilfreds med dvdzone. Kunne
> dog godt ønske et endnu større udvalg, men det kommer nok.

Det er netop det magre udvalg, som holder mig fra tjenesterne. En
forretningsmodel som denne burde netop lægge op til, at de havde en masse
smalle film på lager, men det er jo helt klart blockbusterne, som dominerer.
Og så vil jeg hellere tulle ned om hjørnet og leje dem, hvis det skal være.

/Nikolaj

Fra : Thom/-\\s

Dato : 16-02-04 19:48

"Yildizhan" <yildizhan@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Hold jer væk fra Dvdzone.dk. De er total langsomme og filmene bliver meget
> sjældent afsendt dag til dag.
> Og tit har de ikke filmene hjemme.

Jeg har haft bøvl med at der gik flere dage inde de registrerede filmene som
modtaget, men det kører på dag-til-dag basis igen nu, så lige nu er jeg
vældig tilfreds

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Zeki

Dato : 18-02-04 16:14

Jeg er også medlem begge steder og oplevelsen er en blandet pose bolcher fra
begge, både negativt og positivt.

Digitarian er mere konsistente i deres leveringer, og det foregår typisk fra
dag til dag. Til gengæld er det et stort minus at man ikke kan se hvad de
har hjemme, hvad der er muligt på dvdzone.

Dvdzone har dog ofte problemer med leveringen. Tilsyneladende skulle der
være styr på det nu. Dog undrer jeg mig pt over hvor de film de, efter
sigende, sendte mig i mandags bliver af.

mvh Zeki