Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor finder jeg et billigt Holga-kamera?
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 15-02-04 23:23

Hej gruppe.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve at lege med et Holga legetøjskamera.
Jeg har set dem på amerikanske websites til 15-20$, men de fragter ikke
til Danmark. Man kan købe dem hos www.lomography.com og hos Photografica
i København, men de tager hhv. 450 og 400kr. for kameraet.

Er der nogen der ved, hvor man kan købe dem billigt i København eller
pr. postordre?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Venlig hilsen Mikkel Pagh

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-02-04 19:29

Mikkel Pagh <hulk@rhk.dk> wrote:

> [...]
> i København, men de tager hhv. 450 og 400kr. for kameraet.
>
> Er der nogen der ved, hvor man kan købe dem billigt i København eller

Har du set på <www.ebay.de> eller
<http://www.holga.net/default.php?manufacturers_id=1>?
Helt billigt er det desværre ikke.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Mikkel Pagh

Dato : 16-02-04 23:12

In article <1g99krj.yokyom16153xlN%henrik@muenster.dk>,
henrik@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

> Har du set på <www.ebay.de> eller
> <http://www.holga.net/default.php?manufacturers_id=1>?
> Helt billigt er det desværre ikke.

Okay, tak. Jeg har købt et hos Photografica i dag, og det viste sig, at
der fulgte diverse ekstraudstyr, film etc. med, så jeg tænkte det var OK.

Nu glæder jeg mig bare til jeg om tre uger er i Rio - så skal det
luftes.

Venlig hilsen Mikkel