MS Windows
briani 27239
XP's Firewall
Fra : Michael Jensen

Dato : 15-02-04 22:24

De gange hvor jeg har prøvet at sætte mit netværk op har Windows XP hele
tiden slået sin egen firewall til. Jeg ønsker ikke at bruge XPs egen
firewall da jeg både har i min router og i forbindelse med mit antivirus.
Jeg slår XP's firewall fra men næste gang jeg starter min computer er den
slået til igen. Kan nogle hjælpe mig med at fortælle hvordan man slår den
fra en gang for alle. (er dette forståeligt)

Michael

Fra : Frede Sørensen

Dato : 16-02-04 00:25

--
Ind i Administration>computeradministration>tjeneste>højreklik på
firewall>deaktiver

Med venlig hilsen

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-02-04 13:50

"Frede Sørensen" <frede-plesner@mail.sonofon.dk.invalid> wrote in message
> [...]

> firewall>deaktiver
> du kan også gøre det via egenskaber for lanforbindelse.

og så kan du glæde dig til XP sp2 så bliver ICS (firewall'n) per default
enabled igen..

Hygge
Flemming