Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Minolta kamera
Fra : Anders [8000]

Dato : 15-02-04 22:06

Har dette kamera til salg.

Link: http://www.crazyleif.dk/minolta.htm

Hvad vil I mene det ca. er værd?

200?300?500? Har nemlig ingen anelse.

På forhånd mange tak.

Mvh. Anders

Fra : Lehd

Dato : 15-02-04 22:42

"Anders [8000]" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:402fdf43$0$24702$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Har dette kamera til salg.
>
> Link: http://www.crazyleif.dk/minolta.htm
>
> Hvad vil I mene det ca. er værd?
>
> 200?300?500? Har nemlig ingen anelse.
>
> På forhånd mange tak.
>
> Mvh. Anders

Du kan måske få mere for det for Objektivernes skyld hvis du venter

http://www.minoltafoto.dk/

kik på det nye der kommer til efteråret.
mvh Kirsten

Fra : Anders [8000]

Dato : 15-02-04 22:48

> Du kan måske få mere for det for Objektivernes skyld hvis du venter

> http://www.minoltafoto.dk/
>
> kik på det nye der kommer til efteråret.
> mvh Kirsten

Ikke helt forstået?

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-02-04 23:28

On 2004-02-15, Anders [8000] <vipberg@hotmail.com> wrote:

> Ikke helt forstået?

Nyt kamera der tager Minolta objektiver. Hvis mange køber det,
så vil der hurtigt kommer efterspørgsel efter objektiver. En
del Canon objektiver sælges til over nypris på eBay fordi
markedet er støvsuget.

Og hvis prisen er rigtig, så kan de muligvis sælge mange.

Fra : Sune Kjærgård

Dato : 16-02-04 15:22

> Nyt kamera der tager Minolta objektiver. Hvis mange køber det,
> så vil der hurtigt kommer efterspørgsel efter objektiver. En
> del Canon objektiver sælges til over nypris på eBay fordi
> markedet er støvsuget.

Jeg føler mig ikke overbevist om at objektivet kommer til at passe.
Det nye DSLR, kommer til at passe med objektiver fra dynax / Maxxum serien.
Så med mindre det kan passe på sådan et, tror jeg ikke det er relevant

Men prøv i øvrigt inde på dk.marked.privat.foto
Det er den rigtige gruppe til sådanne spørgsmål

--
Mvh Sune

Fjern nejtaktilspam med hvis du vil maile!

Fra : Lehd

Dato : 16-02-04 16:55

"Sune Kjærgård" <sune@nejtaktilspamkjaergaard.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men prøv i øvrigt inde på dk.marked.privat.foto
> Det er den rigtige gruppe til sådanne spørgsmål

Minolta A-bajonetfatningen, og er dermed kompatibelt med Minoltas store
udvalg af AF-objektiver

Af dette forstår jeg det da at det skulle være ok, det er jo et AF han har
?
mvh Kirsten

Fra : Anders [8000]

Dato : 16-02-04 16:30

> Nyt kamera der tager Minolta objektiver. Hvis mange køber det,
> så vil der hurtigt kommer efterspørgsel efter objektiver. En
> del Canon objektiver sælges til over nypris på eBay fordi
> markedet er støvsuget.

Men hvad er prisen på sådan er objektiv? Evt nyprisen?

Mvh. Anders

Fra : SuneG

Dato : 16-02-04 21:39

On Sun, 15 Feb 2004 22:42:22 +0100, "Lehd"
<lehd@vejlenser-fjerndette.dk> wrote:

> [...]
> >

> Du kan måske få mere for det for Objektivernes skyld hvis du venter
>
> http://www.minoltafoto.dk/
>
> kik på det nye der kommer til efteråret.

Uha det ser da spændende ud. Er det ikke det første digital cam fra
Minolta hvor man kan bruge gl. objektiver? -Det må vel også kunne
bruge en standard Minolta blitz... -det er spændende når man som jeg
har et analog minolta kamera...

Har du en pris idé på det?

Sune

Fra : Lehd

Dato : 16-02-04 22:26

"SuneG" <sunegihusetUDENSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Minolta hvor man kan bruge gl. objektiver? -Det må vel også kunne
> bruge en standard Minolta blitz... -det er spændende når man som jeg

Jeg har selv et Minolta http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=41258
som du kan se her, og den

blitz jeg brugte til det kan jeg allerede bruge på mit Dimage5, men det
kræver jo at det er med en *sko* der passer. Så jeg ved ikke med en standard
blitz. Og prisen på dette kamera .......jeg tør ikke gætte, men konkurencen
er jo hård, så mon ikke det bliver til at købe
mvh Kirsten