Siemens SX1
Fra : Onkel Willy

Dato : 15-02-04 21:57

Hejsa

Til dem der ikke har opdaget det er der en firmwareupgrade til Siemens
X1 - kan hentes her:
http://www.my-siemens.com/com.aperto/MySiemens/Files/Specials/hq/SX1_Upgrade/main.html
Næsten 24 MB, det er eferhånden en hæftig firmware, der er på telefoner i
vore dage.

Der er rimeligt stille omkring SX1 i gruppen - hvad siger i til den -
personligt er jeg overordentligt tilfreds - OK tastaturet kræver tilvænning
men ellers ....
overgår klart N6600

MVH
Onkel Willy

Fra : Mcisten

Dato : 16-02-04 09:41

Hej Onkel

Jeg overvejer den stadig , men har hørt den har en del software fejl. Måske
er det rettet med opgraderingen.
Kan du ikke skrive en objektiv anmeldelse af den. Fordele - ulemper ?

Mvh Mcisten

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 19:23

Hej.

Jeg har selv købt en Siemens SX1 og er ganske godt tilfreds. Skærmen er god,
menuen en overskuelig, der er radio og mp3 afspiller der virker perfekt.
Hvis man skal bruge den til håndværker telefon er den sikkert ikke den
bedste.
Der kan komme en del støv ned i mellem tasterne. Jeg har købt mmc kort 128mb
til mp3 filer og det virker bare. Lyden på radio samt mp3 afspiller er
super.

Hilsen en tilfreds ejer.

Fra : Johnny

Dato : 17-02-04 19:05

Mcisten wrote:
> [...]
> er det rettet med opgraderingen.
> Kan du ikke skrive en objektiv anmeldelse af den. Fordele - ulemper ?

*Alt* om SX1
http://www.mobile-review.com/review/siemens-sx1-en.shtml

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Onkel Willy

Dato : 17-02-04 21:19

Top 5 mobiltelefoner:
http://www.xonio.com/features/feature_unterseite_11392057.html

Her er SX1 i en duel med Nokia 6600 og Sonyericsson P900
http://www.xonio.com/features/feature_11326851.html?tid1=7167&tid2=23742

OK det er en tysk side og en tysk telefon der vinder, men de plejer at være
rimeligt objektive.