Siemens C25 - SMS - Telmore
Fra : Bach

Dato : 23-04-01 23:11

Jeg har skiftet til Telmore, men har nu fået et problem. (Mobilos)
Jeg indsatte det nye kort og sendte en sms. Ingen problem. En dags tid
senere prøvede jeg igen, men nu ville den ikke. Det er en uge siden og jeg
har endnu ikke knækket problemet.
Nogen der har et foreslag? Support hos Telmore har prøvet.
Servicecenternr. er indtastet: 4540390999
Meddel.type: Stand.tekst

Mvh, Henrik

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-01 23:22

Bach skrev:

>Jeg indsatte det nye kort og sendte en sms. Ingen problem. En dags tid
>senere prøvede jeg igen, men nu ville den ikke.

Hvordan 'ville den ikke'?

Kommer der en fejlmeddelelse, dukker beskeden bare ikke op, eller hvad
sker der?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : SpaceFrog

Dato : 24-04-01 01:04

"Bach" <hbach@get2net.dk> wrote in message

> Servicecenternr. er indtastet: 4540390999
> Meddel.type: Stand.tekst

Har du husket plusset foran 45? (+4540390999)
--
///Mvh SpaceFrog
"I love living single, drinking double, and sleeping triple." - Hunter

Fra : Bach

Dato : 24-04-01 15:46

Der var den. Utroligt, hvad et + kan gøre.....især på bankbogen!!

Tak.

Henrik

Fra : SpaceFrog

Dato : 24-04-01 17:15

> Der var den. Utroligt, hvad et + kan gøre.....især på bankbogen!!

LOL

> Tak.

Det var så lidt.