Hvalpetræning i Jersie
Fra : Ann Nielsen

Dato : 15-02-04 21:13

Uha uha.

Så begynder Gizmo og jeg snart til hvalpe og motivations træning i Jersie.
Endeligt! Vi fik ham d. 30/12 2003 og det var det første hold som vi kunne
komme med på :( Men på en måde er det også godt nok, for det er først 2-3
uger siden at Gizmo ville gå tur, uden enormt mange lokkemidler for hver
anden meter.

Det bliver ret spændende at se hvordan det kommer til at gå! Mest af alt
glæder jeg mig til at Gizmo kan komme ud og rende med en masse andre hunde i
alle størrelser, og håbe at der ikke er for mange bidske hunde med. Desværre
kender jeg ikke nogle der har hund, som han kan boltre sig med, men det
håber jeg at det bliver lavet om på i Jersie.

Er der nogle her der skal starte til træning i Jersie denne uge??? Det kunne
jo være sjovt hvis der var!

Med venlig hilsen

En afslappet Gizmo og en spændt Ann ;)

Fra : Hans B

Dato : 16-02-04 09:06

Enhver hundejer synes vel at egen race er den bedste.

Sådan har jeg det ikke. Jeg kan finde flere gode racer som jeg gerne vile
have, men det handler meget om familiens hverdag og hundens temperament.

Jeg har for nylig fået hund efter 25 års pause. Egentlig ville jeg gerne
have en labber - men jeg bor småt på 3. sal og er lidt handycappet. Efter
lang tids søgen valgte jeg en cairnterrier og det har jeg sandelig ikke
fortrudt.

Racen er robust, en stor hund i en lille krop, lærevillig, sjov, såd at se
på, kærlig ved andre hunde og meget glad for børn og dyr, let at have med og
let at lokke til at lege og gå tur. Egentlige ulempåer har jeg ikke fundet
ved ham endnu - måske at han til tider kan være død-hamrende- stædig, men
pyt jeg er mere stædig.

Held og lykke med valget.

mvh

Hans

Fra : qfha

Dato : 16-02-04 12:42

"Ann Nielsen" skrev d. 15-02-04 21:13 dette indlæg :
> [...]
> håber jeg at det bliver lavet om på i Jersie.
>
> Er der nogle her der skal starte til træning i Jersie denne uge??? Det

Held og lykke med træningen. Det er altid pragtfuldt at starte op med en
ny hvalp.

http://www.kandu.dk/