Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 735
Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 15-02-04 20:57

I denne uge har Føtex tilbud på dette kamera. Er det værd at købe?

Det står til kr. 1.995,-

Mvh.
Andreas

Fra : John Poulsen

Dato : 15-02-04 21:08

www.edbpriser.dk står den til under 1500,- kr.

Hvis du har 2000,- + penge til taske, batterier og flash card, vil jeg
dog i stedet for anbefale dig at se på edbpriser efter hvad der er af
Canon/Nikon. Can generelt anbefale Canon's A-serie.

Mvh.

John

Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 15-02-04 21:47

> [...]
> dog i stedet for anbefale dig at se på edbpriser efter hvad der er af
> Canon/Nikon. Can generelt anbefale Canon's A-serie.

Hvad baserer du din vurdering på?

Fra : John Poulsen

Dato : 15-02-04 22:15

Jeg baserer min vurdering af hvad der dels er skrevet af mange i denne
NG, dels diverse reviews.

Da jeg selvfølgelig ikke har /alle/ kameraer til tests selv ;).

Prøv selv at læse videre:

http://www.dpreview.com/ (den der anbefales af de fleste)
http://www.akam.no/
http://www.dcresource.com/
http://www.digit.no/
http://www.steves-digicams.com/ - (generel meget positiv for ALT..)
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/hp735.html
http://www.imaging-resource.com/
http://www.photographyreview.com/reviewscrx.aspx

Ved at sammenligne ovennævnte og se diverse testfotos, besluttede jeg
mig for at købe Canon PowerShot G3 i sin tid.

God fornøjelse med at læse og vurdere ...

Fra : Andreas \(2200\)

Dato : 16-02-04 00:13

> http://www.dpreview.com/ (den der anbefales af de fleste)
> [...]

Tak for denne fine oversigt. Jeg har allerede læst lidt på nogle af
siderne... spændende!

Mvh
Andreas

Fra : Esben

Dato : 16-02-04 00:05

"John Poulsen" <john@nosp.am> skrev i en meddelelse
> På www.edbpriser.dk står den til under 1500,- kr.

Er det med eller uden dockingstation? Kameraet findes i to pakker.

--
Esben

Fra : John Poulsen

Dato : 16-02-04 00:19

Umiddelbart ser det som normalt ud tíl at det til nævnte pris er UDEN
docking station.
Der følger vel de normale USB kabler med, så det skulle vel ikke være et
problem.

Evt. kan en kortlæser købes for meget mindre end de 500,- kr.

Mvh.

John

Fra : Loop

Dato : 16-02-04 07:37

Ja prisen i føtex er incl dokking station og fjernbetjening den får en

Fra : Kewtie Pye

Dato : 16-02-04 17:20

"Andreas (2200)" <andreasFJERNESgeitner@mail.dk> skrev i en meddelelse
> I denne uge har Føtex tilbud på dette kamera. Er det værd at købe?

> [...]
Jeg har også hørt godt om Canons, dog er jeg lidt Sony fan og vil nok
foretrække DSC_P72: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22727 dels på
grund af størrelsen og på grund af de fine anmeldelser rundt omkring. Det er
billigere end HP kameraet og du skal lave cirka samme ekstra investering for
at få en større memory stick.

Ikke at jeg ved ret meget, men jeg har sat mig ind i en del - også med hjælp
fra denne newsgroup - så jeg føler jeg har en god føling med hvad der er på
markedet lige nu.

Held og lykke med købet

Mette