City of god
Fra : Mr. L.A.

Dato : 15-02-04 18:21

Hej Ng

Jeg har lige fået city of god, men er filmen en amerikansk film, eller
brasiliansk/fransk?. Fordi de taler nemlig ikke engelsk i filmen.

Fra : Lasse

Dato : 15-02-04 18:24

http://www.imdb.com/title/tt0317248/

står det ikke der et sted.

hilsen
lasse

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 15-02-04 19:43

"Mr. L.A." <lyeth1@msn.com> wrote in message
> Hej Ng
>

> Jeg har lige fået city of god, men er filmen en amerikansk film, eller
> brasiliansk/fransk?. Fordi de taler nemlig ikke engelsk i filmen.

Filmen er Brasiliansk, derfor taler de portugisisk. Den foregår i ghettoerne
i Rio de Janeiro. Du kan glæde dig til at se den hvis du ikke allerede har -
det er en fantastisk god film!

Hvis du gerne vil af med den, kan du kontakte undertegnede

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Per

Dato : 15-02-04 22:42

> [...]
ghettoerne
> i Rio de Janeiro. Du kan glæde dig til at se den hvis du ikke allerede

Enig!