En lille overraskelse *S*
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-02-04 18:14

Hejsa Gruppe

Må vi ha' lov at præsentere, vores sidste skud på stammen? *S*
Vi har fået endnu en skovmisser - han hedder Gangster :)

Gangster var ellers Tims kat, men Tim kan ikke have sine katte mere :/
Derfor har vi nu overtaget Gangster.

Gangster er lige knapt 2 år - jeg har fulgt ham her på nettet, siden han
var bebs *S* Da Tim tit har fortalt og vist mig billeder.

Gangster flyttede ind i går lørdag, så alt er endnu nyt for os alle.
De 4 andre er lidt sure, men i høj grad også nysgerrige ;)
Atomic render efter Gangster hele tiden *G* Men hun er jo også vores
lille velkomst-prinsesse åbenbart. Det var også hende der tog sig af
Darkie *S*

Ja så blev det til et 5-kløver *G*

Hilser
Joan
www.haarbolden.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : zasha

Dato : 16-02-04 16:19

"Joan Frederiksen" <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa Gruppe
>
> Må vi ha' lov at præsentere, vores sidste skud på stammen? *S*
> Vi har fået endnu en skovmisser - han hedder Gangster :)
<klip>

Hej Joan :)

Tillykke med Gangsteren *smil*
Han er vel nok en FLOT dreng *slurp*
--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://chocolade.dk

Fra : Anya.

Dato : 16-02-04 23:00

> Joan Frederiksen skrev:
> Ja så blev det til et 5-kløver *G*

*LOL* - der vra en gang, hvor du KUN skulle have 3 katte
Tillykke

/ Anya.

> Hilser
> Joan

Med venlig hilsen
Anya.
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 16-02-04 23:27

Anya. <5678KATTE@BAKKEofir.dk> wrote in news:40313d79b1e55@dk-fritid-
dyr-kat.dk:

> *LOL* - der vra en gang, hvor du KUN skulle have 3 katte
> Tillykke
>
> / Anya.

Tjae, sådan går det når man kommer til at kigge på hjemmesider
Der var jo engang hvor jeg kun skulle ha' to katte

Tillykke til Joan og co. med familieforøgelsen

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-02-04 23:31

"Anya." <5678KATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse

> *LOL* - der vra en gang, hvor du KUN skulle have 3 katte
> Tillykke

*G* Ja der gik sgu kuk i den plan *LOL*

Men tak *S* Nu ønsker vi os også et hus ;oP

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Anya.

Dato : 16-02-04 23:36

> Joan Frederiksen skrev:

> *G* Ja der gik sgu kuk i den plan *LOL*
> Men tak *S* Nu ønsker vi os også et hus ;oP

Jamen, kære Joan - hvorfor nøjes med et hus - hvis du kan få fem ? *LOL*

/ Anya.