Hjemme fra Odense udstillingen
Fra : Broegger

Dato : 15-02-04 17:39

Hej

Så er vi hjemme fra en uges ferie i sommerhus der sluttede med DKK's
udstilling i Odense. Udstillingen gik godt, Koda fik sin 1. præmie og blev
2. vinder. Kritikken kan læses på www.broeggerklanen.dk/koda under
udstillingsresultater.
Det er iøvrigt noget af et tabbernakkel. 1 million hunde og endnu flere
mennesker, det bliver sidste gang vi deltager i en DKK udstilling. Fremover
bliver det kun i Tollerklubben. Det andet er simpelthen for rodet efter min
mening.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-02-04 17:55

Hejsa
Hjertelig tillykke med resultatet!

Mvh. Brian

Fra : Ann Nielsen

Dato : 15-02-04 21:20

Puha det lyder som en værre omgang, trods de gode resultater; Tillykke med
det!

Jeg har fået mig en hund, der mest af alt bliver brugt til skødehund og
udstillingshund. Dog skal min bare forblive hund! Vi begynder snart til
hvalpetræning og jeg er ret sikker på, med de rette lokkemidler, at han vil
vise sig til at kunne mere end at udstilles og ligge på skødet! Agiliti
overvejer jeg også, dog skal han jo lige være lidt ældre ;)

Men trods det, så havde jeg overvejet at kigge forbi Odense, trods en
længere tur fra Storkøbenhavn. Men jeg kunne se at om nogle måneder, ville
der også være udstilling i Helsingør, så jeg venter. Og det håber jeg ikke
,at jeg går glip af og at jeg får lidt mere positivt ud af det. Men
ihvertfald får jeg stillet min nysgerrighed ;)

Mvh.

Ann

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 15-02-04 21:36

> [...]
>
> Så er vi hjemme fra en uges ferie i sommerhus der sluttede med DKK's
> udstilling i Odense. Udstillingen gik godt, Koda fik sin 1. præmie og blev

Tillykke med det! Vi er også landet vel med en 1.v. 2.pr. samt en
ærespræmie i opdrætterklassen (og Jenna er kun 10 mdr.!!) så en rigtig go'
dag her også!
Jenna's kritik kan læses på http://www.flatcoated-retriever.dk

> [...]
Fremover
> bliver det kun i Tollerklubben. Det andet er simpelthen for rodet efter

Ja jeg elsker de udstillinger på nær nogen minusser denne gang, -vi skulle
gå imellem scæfere og Ridgebacks for at komme ud og blive luftet og de kom
flyvende meget voldsomt imod vores hunde hver gang vi gik forbi! Ejerene
holdte dem ikke i kort snor så vi måtte til tider springe for vores hundes
helbred!! En anden ting var så dårlige som folk var til at rydde op efter
sig! Det lignede jeg ved ikke hvad ude!! Enormt pinligt og ærlig talt kan
jeg godt forstå hvis Odense ikke vil holde hus for udstillinger igen!!!

Rinnie

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 15-02-04 21:56

"Rinnie Ilsøe" <reklame@flatcoated-retriever.dk.invalid> wrote in message

> Tillykke med det! Vi er også landet vel med en 1.v. 2.pr.

blablabla jeg er træt! 1.pr. 2.v. naturligvis!