Kattene kan ikke sammen. Passiv killing
Fra : Emma Perrin

Dato : 15-02-04 16:52

Hjælp!

Vi har lige fået en hankilling på 12 uger, men vores anden hunkat på 2 år
vil ikke acceptere den lille nye. Det er 8 dage siden vi fik killingen og vi
kan ikke se nogen tegn på forbedring. Det værste er at den gamle kat
fuldstændig har ændret adfærd. Udover at den sjældent er hjemme er den også
meget anspændt og ikke kontaktsøgende og legesyg som den plejer at være. Vi
har forsøgt at tvinge de to sammen, ved at låse dem inde på et værelse.
Killingen er ligeglad med den anden kat, det er den gamle der hvæser og er
bange. Hvad skal vi gøre??!

Ud over det har vi også et andet problem. Killingen sover hele tiden. Vi har
fået den fra kattens værn og den har åbenbart boet hos nogle psykisk syge
mennesker der havde mishandlet dens søskende. Vores killing er den eneste
"normale" i kuldet. Den eneste der ikke viser tegn på at være direkte
mishandlet, udover at den er underernæret og derfor er bagud i sin fysiske
udvikling. Killingen er meget mild og sød. Den har især knyttet sig til mig
og sover i min seng hver nat. Problemet er bare at den ikke laver andet end
at spise, sove og sidde midt på gulvet og pive. Den er meget passiv og leger
kun hvis vi vifter en snor forandt snuden på den. HJÆLP! Vi er meget
bekymrede og ethvert godt råd vil hjælp!

Fra : Doris

Dato : 15-02-04 18:06

Hvad skete der med de andre stakkels killinger ? Jeg tror en killing som
den, ville have bedst af at være alenekat, til den er kommet sig noget mere.
Piver måske fordi den mangler sine søskende.
M.V.H. Doris.

Fra : Figaro

Dato : 15-02-04 20:26

Hejsa Emma.

I kunne prøve at købe Feliway, det hjælper til at afstresse kattene. Snak
med din dyrlæge om det, han/hun sælger det sikkert!

VH Stine, Figaro, Bizkit, Duchess, Toulouse og hunden Kiefer