MS Windows
briani 27239
Media Player
Fra : Jakob Stocholm

Dato : 15-02-04 16:34

Til den rette.

Når jeg hører radio via Medieplayer i Windows XP, åbnes der hjemmesiden for
eks P3. Har jeg en anden hjemmeside i gang, skiftes der til eks P3 på denne
side.

Hvordan kan jeg undgå dette?
-jeg ønsker ikke, at Medieplayer åbner hjemmesiden for den radiokanal jeg
hører.

--
Jakob Stocholm

Svar kun til gruppen og ikke til mig privat.

Fra : S

Dato : 15-02-04 17:30

Jakob Stocholm skrev news:c0o3gv$gki$1@sunsite.dk
> [...]
>
> Hvordan kan jeg undgå dette?
> -jeg ønsker ikke, at Medieplayer åbner hjemmesiden for den radiokanal jeg

Kommer an på hvordan du hører netradio. Hvis du fx. bruger de direkte
streamlinks fra http://music4dreams.dk kommer du ikke til stationens
hjemmeside, men afspilningen starter i Mediaplayer, RealPlayer, iTunes,
WinAmp eller hvad du nu har valgt at hører netradio i.