Posemarkise
Fra : René Roager

Dato : 15-02-04 16:06

Hej!

Vi står og skal investere i en ny posemarkise til vores CV. Vi har
tidligere kørt med Fiamma, og har egentlig været tilfreds, bortset fra
når det blæser en pilikan.

Vi har nu set at Omnistor også laver en posemarkise - så derfor, er
der nogen erfraringer her tænker vi specielt på Omnistor markisen.

vh
René

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 21:37

"René Roager" <roager@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har nu set at Omnistor også laver en posemarkise - så derfor, er
> der nogen erfraringer her tænker vi specielt på Omnistor markisen.

Hej Rene
Vi købte en Omnistore caravan sidste år og har været rigtig godt tilfredse.
Vi valgte den fordi den blev anbefalet frem for Fiamma.
Forskellen er at Omnistore har en kraftigere konstruktion i benene uden at
være tungere.
Nu har vi så lige købt de nye sider der kan hægtes på og glæder os til at
tage dem i brug.
Jørn Bang
jb(at)j-l(dot)dk
LMC 495 - Opel - GPS

Fra : Jock Iuel

Dato : 18-02-04 23:59

Vi købte også en sidste år og jeg kan kun tilslutte mig det Jørn Bang
skriver. Den er meget mere stabil netop pga. den kraftigere konstruktion.

Jock Iuel - Helsinge