Hjælp til - Max Payne 2 Part 3 Chap 4
Fra : Billy Bob

Dato : 15-02-04 13:48

Hej gruppe

Jeg kan ikke komme videre. Vinnie står bare i det bagerste rum og jeg kan
ikke finde nogen elevator. Jeg har dræbt alle soldater.

Hjælp mig please

Vh
Jan

Fra : Gerner

Dato : 15-02-04 16:53

On Sun, 15 Feb 2004 13:47:42 +0100, "Billy Bob" <friis13@yahoo.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Hej gruppe
>
>Jeg kan ikke komme videre. Vinnie står bare i det bagerste rum og jeg kan
>ikke finde nogen elevator. Jeg har dræbt alle soldater.

Nu er det bagetste rum et vidt begreb i det senario. Vinnie skal ud fra det rum
du finder ham i og selv gå hen til elevatoren (du kan hvis du ikke følger med,
tage trapperne op til hans lejlighed). Der er flere angrebsbølger, og vinnie går
selv fra rum til rum når du har ryddet dem.
Der er vist 1 angreb fra banditterne og 2-3 angreb fra politiet, det sidste ved
elevatoren. Så hvis du ikke har ryddet dem væk der kommer ved elevatoren, har du
ikke dræbt alle.

--
Gerner
775WU/3606hrs

Fra : Zif

Dato : 16-02-04 07:32

Hvis du er kommet op i lejligheden, skal du skyde på en bagvæg, så den ryger
ned, og
hoppe ned i gården og så fortsætte der.

Fra : Gerner

Dato : 16-02-04 13:02

On Mon, 16 Feb 2004 07:31:44 +0100, "Zif" <peter.hedegaard@NOSPAMemail.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Hvis du er kommet op i lejligheden, skal du skyde på en bagvæg, så den ryger
>ned, og
>hoppe ned i gården og så fortsætte der.

Hvorfor det ? Man venter da på banditterne kommer op på verandaen, der er de
lettere at skyde.

--
Gerner
777WU/3616hrs

Fra : Billy Bob

Dato : 17-02-04 12:27

Ja det var jo ikke lige noget jeg kunne bruge fordi winnie åbenbart bare
stod og gloede unden at gå til elevatoeren og jeg selvfølgelig havde
autosaved spillet. Så det eneste jeg kunne gøre var at starte fra et save
gem så virkede det - underligt men nu fungere det.

Vh
Jan