Tolerance data
Fra : JH

Dato : 15-02-04 12:23

Hej
Er der nogle der ved hvor man kan downloade tolerance data

Jim Hansen
jim-h@get2net.dk

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-04 12:28

JH wrote:
> Er der nogle der ved hvor man kan downloade tolerance data

Det kan de hjælpe dig med her:

http://www.tolerance.dk/showpage.asp?lPageID=1

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : ham

Dato : 15-02-04 16:37

> Det kan de hjælpe dig med her:
>
> http://www.tolerance.dk/showpage.asp?lPageID=1

Du kan til enhver tid få en cd med tolerance data, men den virker dog kun
som en demo indtil der indtastes en kode, og den får du nok svært vedat
finde, jeg gav omkring 7500,- for 5½ år siden da jeg selv havde værksted, og
den er blevet meget mere avanceret og udbygget siden da, hvis endelig du
fåer en kode, passer den kun til den ene version.

Fra : John Sahl

Dato : 15-02-04 16:43

ham wrote:
> [...]
> værksted, og den er blevet meget mere avanceret og udbygget siden da,
> hvis endelig du fåer en kode, passer den kun til den ene version.

Det er vel også meningen