Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bog om Digital foto
Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 15-02-04 12:02

Hej Alle

Kan i anbefale en bog om foto / digital foto da jeg gerne vil læse / lære
mere om det .
Den skal være på dansk.

MVH

Henrik

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-02-04 12:13

"Susanne Jørgensen" <sj.magic-mj-music@c.dk> wrote in message
> Hej Alle
>
> Kan i anbefale en bog om foto / digital foto da jeg gerne vil læse / lære
> mere om det .
> Den skal være på dansk.

I photocare har de nogle gratis bøger der er meget gode at læse i hvis man
gerne vil i gang. De har en der hedder "digitalt 2" som faktisk er meget
god. Ellers kan politikens foto bog der både om handler digital og analog
købes i kvickley for 70 kr. har før kostet 399,-

Nå man snakker om selve fotograferingen, altså med komposition og blænde og
lukketid så er det jo det samme ved digital som analogt, så man kan lære en
hele masse fra politikkens fotobog.

Mvh
Simon

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 15-02-04 12:14

"Susanne Jørgensen" wrote:

> Kan i anbefale en bog om foto / digital foto da jeg gerne vil læse / lære
> mere om det .

http://www.fotoportal.dk/artikler kan du læse anmeldelser af
alle nyere fotobøger...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 12:17

> Kan i anbefale en bog om foto / digital foto da jeg gerne vil læse / lære
> mere om det .
> Den skal være på dansk.

Så kan jeg helt klart anbefale Politikens bog om digital fotografering.

--
Tom

Fra : fam. Ager

Dato : 15-02-04 12:18

hej

ved godt at du spurte om en bog, men prøv dette link:
http://www.hertz-ladiges.com/
Kanon side syntes jeg,der står lidt om det hele....

torben

---
T-man