uindreg. trailer
Fra : Leonard

Dato : 15-02-04 11:33

Hvad må jeg trække med min bil, hvis det ikke har nummerplade på?
Bilen har synsfri træk og må trække 750 kg u. bremser, 2000 kg m.
bremser.
Jeg må selvfølgelig kun køre 30 km/t og der skal være en stor trekant
og lys bagpå, men må jeg så køre med
- en ophaler vogn med en båd på?
- en ladvogn?
Gælder vægtgrænserne med og uden bremser også ved den lave hastighed?
--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 13:10

Du må intet læsse på traileren :) er forsøgt , men det viste de sorte ikke
og så havde vi en følgebil efter :)

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk