Koblingsvægt Fiat Brava 1.6 SX 1998
Fra : Jacob van Dijk

Dato : 15-02-04 10:48

Godmorgen NG

Hvad er største tilladte koblingsvægt på subj. ? Og i givet fald, hvad er
realistisk at få "vejet bilen op til" såfremt det ikke er nok ?

Mvh
vanDijk

-----

HUS TIL SALG - Sagsnummer 34209 hos DanBolig i Svinninge
http://www.danbolig.dk/Koeb/bolig/Boligvis.asp?mgl=162&sagsnummer=34209

Fra : Johnny

Dato : 15-02-04 14:34

"Jacob van Dijk" <jvd@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad er største tilladte koblingsvægt på subj. ? Og i givet fald, hvad er
> realistisk at få "vejet bilen op til" såfremt det ikke er nok ?

Her er lidt data, de besvarer dog ikke alle spørgsmål.

Gear 5 Katalysator Ja Trækhjul Forhjulstrukket
Styretøj Servostyring Længde 419 cm Bredde 174 cm
Højde 141 cm Vægt 1050 kg Lasteevne
Påhæng 1100 kg Brændstof Benzin Tankindhold 50 L
Km/liter 12,8 km/l 0 - 100 11,5 sek Tophastighed 180 km/t
Airbags 2 ABS Ja

Fra : Jacob van Dijk

Dato : 15-02-04 17:21

Kanon.. så skal jeg vist ha' mig en Adria Unica 542 TK

Nogen der har een billigt til salg ? Eller, nogen der har et forslag til
hvad man ellers skal bo i et sted mellem 6 og 12 måneder når ens gruns
ligner en pløjemark, og ens hus er ved at blive opført ?

Mvh
vanDijk

--

-----

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 15-02-04 18:42

Forslag: En Kabe (De andre kan ikke anbefales hvis det også indbefatter
vinter)

Har boet i en Kabe Ametist i 2 år. Siden febuar 2002.

Min bil må kun trække 1050, men fik den leveret på pladsen, lånte
prøveplader af forhandleren, og fik en ven til at køre den på plads.

Det er jo ikke nødvendigt at have nr.plader på den når den står privat.

Investeringen er støre men brugtvognsprisen er også støre, så jeg tror at
netto udgiften bliver den samme, hvis ikke mindre med en dyre vogn.

Varme anlæget med radiatore rundt i hele vognen, og gulvvarmen er uundværlig
om vinteren.

Bare mine få ord

*** Bor fast hele året i en Kabe, og campere i telt i ferien (Outwell
Colorado) ****

*** Edwin Elowsson, 55°56,483' North, 8°46,599' East, http://www.elowsson.dk
***