MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Aut. "Send/Modtag" v. opstart af Outlook
Fra : Hartman

Dato : 15-02-04 09:50

Hej

Når jeg starter outlook skal jeg manuelt trykke "send/modtag" for at hente
ny post.
Jeg kan se på min ISDN router som er tilsluttet via LAN at outlook kobler op
mod serveren, men den laver ikke "send/modtag". Jeg har prøvet forskellige
ting under indstillinger for konti uden held.

Er der nogen der har et bud ????

--
Hilsen
Alan Hartman

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 15-02-04 10:04

..
> [...]
> mod serveren, men den laver ikke "send/modtag". Jeg har prøvet forskellige
> ting under indstillinger for konti uden held.

Under Tools -> Options -> Mail setup kan du indstille alle parametre ang.
hvordan Outlook skal té sig mht. hentning af post ved op/nedlukning samt
med jævne intervaller.
Hvis du har en dansk Outlook, ved jeg ikke lige hvad menuerne hedder

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Gunnar - erstat mine~

Dato : 15-02-04 12:50

> Når jeg starter outlook skal jeg manuelt trykke "send/modtag" for at hente
> ny post.
> Er der nogen der har et bud ????

gå ind i indstillinger og sæt flueben i "send og modtag post ved start"

Så enkelt er det..........

/G