MS Windows
briani 27239
Hvor kan man finde ?????
Fra : Lotte Boesgaard

Dato : 15-02-04 08:30

Hej derude.
Jeg har købt den nye ver. af Norton antivirus 2004
Jeg kan ikke finde install nr. Kan det lade sig gøre at finde nr. i
registreringsbasen, eller andet sted på computeren, da jeg stadigvæk har
programmet
liggende på computeren. Mit system er XP pro.
Lotte

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 15-02-04 08:37

On Sun, 15 Feb 2004 08:29:54 +0100, Lotte Boesgaard wrote:

> [...]
> programmet
> liggende på computeren. Mit system er XP pro.

Prøv at installere Aida32 og kik under:
[Software][Licenses]

http://aida32.hu

--
Mvh. Lars

Fra : Lotte Boesgaard

Dato : 15-02-04 11:25

aida32 er et godt program til at finde install nr., men det kan desverre
ikke finde Norton Antivirus 2004

Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 15-02-04 08:40

Lotte Boesgaard <lotte_bo@mail.dk> wrote:
> [...]
> har programmet
> liggende på computeren. Mit system er XP pro.

Du kan finde det under hjælp - registrering

--

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan

Fra : Lotte Boesgaard

Dato : 15-02-04 11:23

Hvor finder jeg hjælp - registrering, er det i XP eller i programmet Norton.
Lotte

Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 15-02-04 11:44

Lotte Boesgaard <lotte_bo@mail.dk> wrote:
> Hvor finder jeg hjælp - registrering, er det i XP eller i programmet
> Norton. Lotte

Du åbner Norton antivirus og helt til højre står hjælp. Klik her og gå ned
og klik på produktregistrering.

Så kan du se alt Symantec software med deres produktregistreringsnr. som er
installeret

Du er velkommen til at sende mig en mail, så vil jeg hjælpe dig pr. tlf.
derefter

--

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan

Fra : Kispus

Dato : 16-02-04 14:16

> [...]
> programmet
> liggende på computeren. Mit system er XP pro.

Hej Lotte og alle I andre !
Måske et dumt spørgsmål, men hvad skal Lotte bruge install nr. til ??????
Mvh. John

Fra : Lotte Boesgaard

Dato : 16-02-04 14:40

Man kan ikke installere CD'en uden et 6 gange 4 cifre Product Key.
Det er disse cifre jeg troede at man kunne finde i regedit basen.
En ny udgave koster 500 kr så jeg vil da gerne vide om det kan lade sig
gøre.DD'romen hedder Internet Security 2004 og er en engelsk udgave OEM
version.

Fra : Kispus

Dato : 16-02-04 14:45

OK Lotte