MS Windows
briani 27239
Underligt Zonealarm problem
Fra : Rado

Dato : 15-02-04 06:22

Jeg har opdaget at hvis jeg slår Internet Lock til i Zonealarm Pro,
fungerer søgefunktionen ikke i Stifinder/Explorer, i Win2000 (UK
version).

Hvis jeg f.ex. højreklikker på en mappe og vælger "Search", popper der
bare en box op med "There was a problem sending the command to the
program".

Andre der oplever det samme?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : ha

Dato : 15-02-04 10:27

Rado wrote:
> Andre der oplever det samme?

Nu har jeg aldig "lock internet" slået tl i min ZA., men mon
ikke problemet skyldes, at det program som afvikler
stifinder(explorer.exe) er samme program, som også
afvikler Internet Exploret.

mvh
ha

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 15:23

ha skriblede:

> Nu har jeg aldig "lock internet" slået tl i min ZA., men mon
> ikke problemet skyldes, at det program som afvikler
> stifinder(explorer.exe) er samme program, som også
> afvikler Internet Exploret.

Dvs. du mener at Explore.exe og Iexplore.exe
er en og samme fil?

--
/Gevaldi

Fra : ha

Dato : 15-02-04 22:31

Gevaldi wrote:
> Dvs. du mener at Explore.exe og Iexplore.exe
> er en og samme fil?

Hovsa, nej det gør jeg jo så nok ikke alligevel )

mvh
ha