Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
OT: proff. fotograf til børneportrætter
Fra : Ivan Vogelius

Dato : 15-02-04 03:05

Beklager det off topic subject, men håber nogle af jer kan/vil svare
alligevel:
En kammerat er lige blevet far, og vi ville give dem et "klippekort" til en
fotograf, så de kan få taget et godt billede af vidunderet fx hver 2. måned
i det første år. Er der nogle af jer, der kan henvise til en god
portrætfotograf i Århus området?

Mvh Ivan

Fra : Claus Smith - Pigefo~

Dato : 15-02-04 09:09

Du skal kontakte Thomas som findes på www.tholofoto.dk, så er du sikret
nogle fremragende billeder.

Claus Smith

Fra : Martin Gleit

Dato : 15-02-04 10:12

Hej Ivan...har forsøgt at sende en mail til dig men uden held...vil du
venligst sende en mail til mig, så jeg kan kontakte dig?
mvh
Martin Gleit, Århus

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 15-02-04 15:43

"Ivan Vogelius" <ihatespammers@respondtogroup.com> skrev i en meddelelse

> [...]
måned
> i det første år. Er der nogle af jer, der kan henvise til en god

Stort tillykke til din ven.
Hvis vi snakker midten af århus, så kan både burgdorf fotograf i
Christiansgade og Lorentsen Fotograf på Viborgvej ved dne gamle by hjælpe
dig, konceptet du skal have hedder Guldklumpen, og er den hvor man kan få
taget billeder af sit barn, hos en proffesionel fotograf til priser der er
langt under normalen. Det er www.colourart.dk der tilbyder det, så det er jo
stort sted landsdækkende.

Burgdorf finder du på www.colourart.dk/burgdorf

Og Lorentsen Fotograf kan du finde på www.lorentsen.dk
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : Ivan Vogelius

Dato : 16-02-04 00:23

Tak for jeres svar allesammen. Som det jo nok fremgår er jeg ikke helt vild
med den spam der gerne følger af at give den rigtige email adresse i
gruppen.
Men Martin: jeg har send en email. Hvis nogen af jer andre vil sende dirkte
er den: ivansv [at] phys.au.dk
Mvh Ivan