Need 4 speed underground hakkeri
Fra : rjtele2

Dato : 15-02-04 00:37

Hej

mit system : xp2200 / 512 ddr ram / xp pro / geforce 4 mmx440 128 mb

i spillet laver den så hak (små ryk) og det gælder både i 640x480 og maks.
jeg bruger den nye driver fra nvidia (53.03) men har lige prøvet med en
ældre version (45.23)
uden held.

og ydermere kan jeg ikke under indstillingerne i spiller få lov at ændre
carheadlights
crowds
lights trails
og motionblur

de er nedtonet. hvad skyldes det ?

Fra : /Ole

Dato : 15-02-04 09:01

Jeg vil tro, det er dit grafikkort, den er gal med........... MX-kortene er
bare et lettere tunet GF2, kan du låne et andet, og se, om det hjælper på
svineriet?

/Ole

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 17-02-04 10:51

In article <IiyXb.426$ql.22@news.get2net.dk>,
kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk says...

> mit system : xp2200 / 512 ddr ram / xp pro / geforce 4 mmx440 128 mb
> i spillet laver den så hak (små ryk) og det gælder både i 640x480 og maks.

Skift til et bedre grafikkort. GF4 MX er ikke spillekort.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 18-02-04 10:23

crowd osv. er nedtonet på mx og go kort, for at hindre folk i at sætte
grafikken mere op end systemet kan klare. Køb et TI kort eller lignende, og
det er løst. At den hakker kan have flere grunde. 1) For varmt grafikkort 2)
problem med ide driver (cdrom problem sansynligvis) 3) baggrundssoftware.
Jeg vil mene at et mx440 kort skulle kunne køre spillet okay i 800x600. I
hvert fald kunne min 2100+ fint trække det med et mx460 og den bærbare p4
med et 488go kørte også fint.
Grafikken er dog væsentlig bedre med mit TI4600 end med et mx/go kort.