MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp side fil
Fra : rjtele2

Dato : 15-02-04 00:32

hej

med 512 ddr ram i maskinen, har jeg sat sidefilen til 1024-1024 på c-drev'et
så langt så godt...

I windows jobliste (ctrl-aæt-delete) står der under Fysisk hukommelse:
Samlet = 523760
Tilgængeligt = 361456
systemcahce = 271244

alligevel bruger den 100-150 mb af sidefilen. skal den ikke kun gøre det når
den har brugt mine ddr ram ?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-02-04 13:52

In article <RdyXb.421$iE.102@news.get2net.dk>,
kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk says...

> alligevel bruger den 100-150 mb af sidefilen. skal den ikke kun gøre det når
> den har brugt mine ddr ram ?

Nej. Den gemmer ting i sidefilen som den ikke har brug for, pt.

Men din opsætning af sidefilen ser rimelig god ud. Hvad bruger du din
maskine til?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : rjtele2

Dato : 15-02-04 18:44

> In article <RdyXb.421$iE.102@news.get2net.dk>,
> kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk says...

> Nej. Den gemmer ting i sidefilen som den ikke har brug for, pt.

ok.

> Men din opsætning af sidefilen ser rimelig god ud. Hvad bruger du din
> maskine til?

internet, film, musik og lidt spil.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-02-04 13:20

In article <OdOXb.1278$nm5.737@news.get2net.dk>,
kfhkshd@ssffasdfj_invalid.dk says...

> internet, film, musik og lidt spil.

Samme som mig. Sæt filen til 384MB, min/max.