Så er der en Enzo til salg
Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-02-04 22:38

Hvis nogen vil byde på Ebay, så er der en forholdsvis billig Enzo til salg.
an skal dog nok regne med lidt "pladearbejde"

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6212&item=2459802100

Niels

Fra : Lars Frandsen

Dato : 15-02-04 11:00

"Niels Bengaard" <bengaardSLETDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
salg.
> an skal dog nok regne med lidt "pladearbejde"

Snøft, et sørgeligt syn.
Det gør det ikke mindre sørgeligt, at jeg ikke engang har råd til den i
smadret udgave
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 11:14

> Snøft, et sørgeligt syn.
> Det gør det ikke mindre sørgeligt, at jeg ikke engang har råd til den i
> smadret udgave

haha ja, selv i smadret udgave er den monster dyr

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-04 11:51

> haha ja, selv i smadret udgave er den monster dyr

Der er jo også kun kosmetiske skrammer den har fået. Alt det dyre og vigtige
sidder jo bagtil i sådan en køremaskine.

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Mogens...

Dato : 15-02-04 11:56

On Sun, 15 Feb 2004 11:51:22 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Der er jo også kun kosmetiske skrammer den har fået. Alt det dyre og vigtige
>sidder jo bagtil i sådan en køremaskine.

Når de har sat den til salg, skyldes det sikkert, at monocog'en
(stavet forkert) i kulfiber netop ér blevet beskadet. Den er p****
dyr.

/Mogens

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-02-04 20:15

On Sun, 15 Feb 2004 11:56:03 +0100, Mogens...
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Når de har sat den til salg, skyldes det sikkert, at monocog'en
>(stavet forkert) i kulfiber netop ér blevet beskadet. Den er p****
>dyr.

Det er den nok når at der er blevet udbetalt 1,3 Million USD til den
tidligere ejer.
Flemming Jacobsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-02-04 20:28

Mogens... wrote:

> Når de har sat den til salg, skyldes det sikkert, at monocog'en
> (stavet forkert) i kulfiber netop ér blevet beskadet. Den er p****
> dyr.

Eller også har de samme regler som i DK, hvor man kan få udbetalt nybils
prisen, hvis bilen er under ét år gammel samt kun har haft samme ejer fra
ny.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-04 20:55

On Mon, 16 Feb 2004 20:27:31 +0100, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Eller også har de samme regler som i DK, hvor man kan få udbetalt nybils
>prisen, hvis bilen er under ét år gammel samt kun har haft samme ejer fra
>ny.

Dén køwer jeg (tanken, altså).

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-02-04 15:48

Mogens... wrote:

> Dén køwer jeg (tanken, altså).

Øv, jeg troede lige det var Enzo'en du mente

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-02-04 18:10

> [...]
salg.
> an skal dog nok regne med lidt "pladearbejde"

hehe der er sgu alligevel en del der har kigget ind på siden

Det må da være en af de højeste page counter på ebay