mp3 og nokia6600
Fra : Badazz

Dato : 14-02-04 19:55

Hejsa

jeg læste engang her i gruppen at man kunne få nokia 6600 til at afspille
mp3 ved at installere et program.. nogle der ved hvad der skal bruges / hvor
det kan findes / og hvordan man gør??

findes der iøvrigt nogle hjemmesider med en masse til nokia 6600

Mvh Brian

Fra : Sab

Dato : 15-02-04 17:49

Yahoo grupper er en god ting. Bare søg på nokia serie 60 og 6600 så finder
du mange gode grupper med software til den. Et af de programmer, du kan
bruge, er mp3go, det virker fint...Hvis du ikke kan finde det, kan jeg nok
sende det med mail til dig.

Fra : Sab

Dato : 15-02-04 21:37

Som lovet her et link til en af grupperne, hvor mp3 afspillere kan findes: