Engelsk titel på "På Dybt Vand"
Fra : Rasmus

Dato : 14-02-04 15:37

med Salma Hayek.

Nogen der kan hjælpe. Har søgt på IMDB og google. Men synes ikke jeg kan
hitte den nogen steder.

Mvh Rasmus

---

Fra : Devast8or

Dato : 14-02-04 16:40

Rasmus wrote:
> med Salma Hayek.
>
> Nogen der kan hjælpe. Har søgt på IMDB og google. Men synes ikke jeg
> kan hitte den nogen steder.
>
> Mvh Rasmus

Kan du huske andre navne end Salma Hayek? For så kan du jo lave en
krydsreference på dem på IMDB ;)

Eller hvis du kan huske et årstal kan det også være nemt at finde filmen.

Devast8or

Fra : Rasmus

Dato : 14-02-04 16:51

> Kan du huske andre navne end Salma Hayek? For så kan du jo lave en
> krydsreference på dem på IMDB ;)
>
> Eller hvis du kan huske et årstal kan det også være nemt at finde filmen.

Jeg er bange for den ikke eksisterer. Hvis den var med Salma burde man kunne
finde den.

Mvh Rasmus

---

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 14-02-04 22:16

Rasmus skrev i en meddelelse

> Jeg er bange for den ikke eksisterer. Hvis den var med Salma burde man
kunne
> finde den.

Er det en film du har set på et tidspunkt så du kan give et kort
handlingsreferat eller tænker du måske på den her
http://www.cinemazone.dk/news.asp?id=3073&area=4 som ikke er lavet endnu,
men som har været diskuteret her i gruppen tidligere?

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
www.gizzemissen.dk

Fra : Rasmus

Dato : 14-02-04 23:20

> [...]
> http://www.cinemazone.dk/news.asp?id=3073&area=4 som ikke er lavet endnu,
> men som har været diskuteret her i gruppen tidligere?

Har ikke set den, så det kunne da godt være én der ikke er lavet endnu.
Måske derfor den er så svær at finde.

Mvh Rasmus

---