Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fremkalding af digitale foto
Fra : Martin

Dato : 14-02-04 13:11

nogen der ved hvor man kan få fremkaldt sine digitale foto? hvis der er
nogen steder de gør det

Fra : Tommy Hansen

Dato : 14-02-04 13:26

"Martin" <gabriel4@pc.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der ved hvor man kan få fremkaldt sine digitale foto? hvis der er
> nogen steder de gør det

Jamen, det gør de snart alle steder.

Jeg bruger selv Bilka til mine 10X15 billeder, men der findes mange andre.

Brugsen -Kvikly-alle fotoforretninger-Merlin og mange flere.

Mvh Tommy

Fra : John Poulsen

Dato : 14-02-04 13:36

Tjae....

Hvor kan man ikke???
Bilka,Føtex (foetex.dk), pixum.com (hvis du vil have kvalitet).
Der er også en del andre, hvis du læser tidligere tråde i denne NG.

Der er vel også en OK fotohandler i nærheden af din adresse??

Mvh.

John

Fra : Henrik

Dato : 14-02-04 23:34

Du skal ikke vælge Digitalshoppen/Brugsen der får du enten hvide kanter
eller dine billeder beskåret!!!! Men det bliver bedre har de lovet.
Føtex, Iso & Bilka er at foretrække. Samt www.pixum.de.

Henrik H

Fra : CLM

Dato : 15-02-04 11:48

Må jeg foreslå Phototeam.dk du betaler 2 kr. pr billede hvis du selv
afhenter dem (kræver selvfølgelig at du bor i en større by) og intet gebyr.
Dermed kan du nøjes med 5-10 billeder ad gangen hvis du har lyst. Synes selv
det er ret fedt at få fremkaldt helt små portioner når man lige har taget
billederne. Ingen beskæring så vidt jeg kan se.

Mvh
Carsten