oliespild - ny bil del 2 :o)
Fra : Lars Detlef

Dato : 14-02-04 14:37

Den står faktisk ikke at drypper med olie overhovedet nu.... (har en avis
liggende der hvor pletten er/var)

Den har uden tvivl gjort det i går aftes da jeg kom hjem efter at have kørt
150 km.... Stadig lige stor grund til bekymring??

/lars d

Fra : Torben E

Dato : 14-02-04 14:45

"Lars Detlef" <lars@detlef.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kørt
> 150 km.... Stadig lige stor grund til bekymring??

Er den med Aircon ?

Torben E

Fra : Lars Detlef

Dato : 14-02-04 14:50

Ja....

/lars

Fra : Torben E

Dato : 14-02-04 14:58

"Lars Detlef" <lars@detlef.dk> skrev i en meddelelse

> Ja....
>
> /lars

Som Mogens så skriver, er du sikker på det er olie, og ikke vand
fra AC.

Torben E

Fra : Lars Detlef

Dato : 14-02-04 15:08

næhhh .... men det ligner olie for mig .... er en smule fedtet og lugter
lidt af olie.... lugten kan selvfølgelig også være fra min anden bil (en
Skoda Felicia Roadster fra 1960) der har garagen om sommeren.... den drypper
også lidt olie i ny og næ...

Men pletten er helt frisk og ny

Hvis det var vand ville det vel også forsvinde ret hurtigt ...

Fra : Torben E

Dato : 14-02-04 15:20

> [...]
> også lidt olie i ny og næ...
>
> Men pletten er helt frisk og ny
>
> Hvis det var vand ville det vel også forsvinde ret hurtigt ...

Tjaa, i min garage kan det godt ses i et par dage, ikke som
flydene, men som der har været spilde noget.

Torben E