MS Windows
briani 27239
MS-buskontroller
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-02-04 17:55

Kom lige til at se, at jeg har et gult spørgsmålstegn ved
'MS-buskontroller'. Der står at der ikke er installeret driver, og det kan
jeg heller ikke. Hvad er den af? Lidt sjovt at man så ikke kan finde ordet i
den f........ elendige hjælpefil. Ingen ros til den, den er værdiløs, også i
mange andre sammenhænge.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Sander

Dato : 14-02-04 21:28

Mon ikke der ligger noget på den cd der hører
til bundkortet, ellers kan man vel finde noget
på producentens hjemmeside. Hvis det er et
almindeligt problem kan du evt. søge på google.

Sander.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-02-04 23:16

"Sander" <REMOVENoller@webspeed.dkREMOVE> skrev i en meddelelse
> Mon ikke der ligger noget på den cd der hører
> til bundkortet, ellers kan man vel finde noget
> på producentens hjemmeside. Hvis det er et
> almindeligt problem kan du evt. søge på google.
>
> Sander.

Har prøvet både den og XP-CDen, nu prøver jeg Google.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Sander

Dato : 15-02-04 08:59

Det kunne være du skulle skrive lidt om
hvad det er for et bundkort du har, så var
der måske nogle der havde nogle bud på
hvad det er der er galt.

Sander.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-02-04 11:32

"Sander" <REMOVENoller@webspeed.dkREMOVE> skrev i en meddelelse
> Det kunne være du skulle skrive lidt om
> hvad det er for et bundkort du har, så var
> [...]

Det er et Asus P4800 kort. 2,8 GH P4 (800MHbus) og 512 MB RAM. To diske (den
gamle kører FAT32), en brænder og et diskettedrev, 4 ekstra USB på front,
som jeg ikke kan få til at køre (koblet fra). Hvad skal man med
raidcontrolleren? Den måtte jeg også give en driver, hvilket lykkedes.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Sander

Dato : 15-02-04 19:43

Pudsigt nok har jeg lige i fredags samlet
en ny putter med et Asus p4800D bundkort
og cpu og ram som dit. Dette kort har Sis chipset,
ved ikke lige om dit også har. Men dette her kørte
bare med win xp, ata raid er ikke i brug så det blev
disablet i bios.
Prøv at ligge bundkort cd'en i drevet, gå i enhedshåndtering
og slet den pågældende controller, luk enhedshåndtering og
genstart maskinen og se om den så selv kan finde og installere
så det virker.

Sander.