MS Windows
briani 27239
program der fjerner ikoner på skrivebordet
Fra : Brian k

Dato : 14-02-04 17:16

Hej

Kan man få et program der gemmer ikonerne på skrive bordet væk efter man
ikke har brugt på i X minutter (så man kan se billedet på skrivebordet), når
man så feks rører musen...så kommer ikonerne frem igen.

Mvh
Brian

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-02-04 17:23

Der er en pauseskærm der hedder slide show i windows. Aktiver den og
tilføj kun det billede du bruger som baggrund til listen. Så åbner du
det du ønsker (som jeg forstår det).

Hvis den ikke hedder slide show hos dig (jeg har engelsk xp), så prøv at
skrive "slide show screen saver" i google. Så kommer der sikkert en
million og ni sider =)

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : John Frandsen

Dato : 14-02-04 23:15

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:402e4b55$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Der er en pauseskærm der hedder slide show i windows. Aktiver den og
> tilføj kun det billede du bruger som baggrund til listen. Så åbner du
> det du ønsker (som jeg forstår det).

Stor respekt for stor kreativitet!!
Det var skisme godt fundet på!!

Mvh John

Fra : Leony

Dato : 14-02-04 21:48

In news:c0lhja$1ldd$1@news.cybercity.dk,
Brian k <brian@nospam.com> typed:

> [...]
> man ikke har brugt på i X minutter (så man kan se billedet på
> skrivebordet), når man så feks rører musen...så kommer ikonerne frem

Iconoid:
http://www.sillysot.com/
"Dynamically hide icons when you don't need them and show them when you
do"

Icondesk:
http://www.lencom.com/desc/indexN2434.html

Jeg har ikke selv prøvet disse 2 programmer, blot fundet dem som mulig
løsning på dit ønske om at gemme ikonerne på skrivebordet og få dem
tilbage igen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Brian k

Dato : 22-02-04 00:44

Leony wrote:

> Iconoid:
> http://www.sillysot.com/
> "Dynamically hide icons when you don't need them and show them when
> you do"

Hej

Sejt program... efter 5 sekunder hvor musen ikke har været i bevægelse....
så forsvinder ikonerne..

1000 tak for linket !

Mvh
Brian

Fra : Leony

Dato : 22-02-04 16:00

In news:c18qfc$1l5b$1@news.cybercity.dk,
Brian k <brian@nospam.com> typed:

> Sejt program... efter 5 sekunder hvor musen ikke har været i
> bevægelse.... så forsvinder ikonerne..
> 1000 tak for linket !

Velbekomme.