MS Windows
briani 27239
win XP, fjerne auto insert noticifikation ~
Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-02-04 13:05

Jeg kan ikke finde ovennævnte funktion i XP ?

Det er lidt trælst at skulle huske at holde shift nede..

I Win98 er der Enhedshåndtering > Egenskaber for CD>
Indstillinger > Automatisk besked, når cd indsættes

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-02-04 13:24

> Jeg kan ikke finde ovennævnte funktion i XP ?

Du kan enten installere Microsoft PowerToys eller rette det selv via
registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/6/

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-02-04 13:26

http://www.hesteskelet.dk/filer/windowsxp.php

Fra : Petersen_Michael

Dato : 17-02-04 21:48

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:402e1383$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du kan enten installere Microsoft PowerToys eller rette det selv via
> registreringsdatabasen:
> http://www.winguides.com/registry/display.php/6/

regedit styrer

tak for hjælpen

Fra : Pico

Dato : 14-02-04 16:17

Petersen_Michael wrote:
> Jeg kan ikke finde ovennævnte funktion i XP ?
>
> Det er lidt trælst at skulle huske at holde shift nede..
>
> I Win98 er der Enhedshåndtering > Egenskaber for CD>
> Indstillinger > Automatisk besked, når cd indsættes

Hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt ønsker du ikke at
CD'er skal starte automatisk når du sætter dem i.
Det kan du undgå ved at dobbeltklikke på Denne Computer,
højreklikke på CD drevet, vælge egenskaber og så indstille
for de forskellige typer filer hvad de skal gøre, her er fortag
intet nok det du søger.
Pico

Fra : Edmund

Dato : 14-02-04 16:49

Petersen_Michael skrev:

> Jeg kan ikke finde ovennævnte funktion i XP ?

XP pro
start / kør
skriv gpedit.msc
Computer Configuration - Administrative Templates -
System - Turn off Autoplay (Skal sættes til Disable).

--
Mvh Edmund