Cisco 806 og config
Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 14-02-04 20:28

Hvordan helvede for jeg den til at huske hvad jeg taster ind, og
hvordan får jeg webinterfacet igang.

Her er lige et par klip af hvad den laver:
Using 648 out of 131072 bytes
!
version 12.2
no service pad
service timestamps debug datetime msec
service timestamps log datetime msec
no service password-encryption
!
hostname Router
!
enable secret 5 .
!
ip subnet-zero
no ip routing
!
!
!
!
interface Ethernet0
no ip address
ip broadcast-address 0.0.0.0
no ip route-cache
no cdp enable

hold-queue 100 out
!
interface Ethernet1
no ip address
ip broadcast-address 0.0.0.0
no ip route-cache
no cdp enable
!
ip classless
no ip http server
!
!
dialer-list ne con 0
stopbits 1
line vty 0 4
login
!
scheduler max-task-time 5000
end

--
Apollo14 aka Kenneth Rugaard
Nyd livet, det er alt for kort.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 14-02-04 21:28

On 14 Feb 2004 19:27:48 GMT, Kenneth Rugaard wrote:
> Hvordan helvede for jeg den til at huske hvad jeg taster ind

Gemmer konfigurationen med

copy run start

> og hvordan får jeg webinterfacet igang.

conf t
ip http server
end

> Her er lige et par klip af hvad den laver:
> [...]

Du kommer nok ikke langt hvis du har disablet IP routing.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 15-02-04 01:34

Jesper Skriver <harvest@wheel.dk> wrote in

> conf t
> ip http server
> end

tak tak, men nu er problemmet at den melder fejl i min javaklient, og
den kommer aldrig ind i den, jeg kan vælge sprog, og så dør det hele,
lige indtil den popper op med en fejlmeddelse.

> Du kommer nok ikke langt hvis du har disablet IP routing.

Det er jo det jeg vil have rettet op på, men hvis du har en hurtig
opsætning så smid den bare på mail.

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 15-02-04 19:27

så må du finde ud af om det er din CRWS eller din java/CMS klient der er
noget galt med.
Hvad siger sho flash ?
hvad siger show webflash ?

evt afinstall java og manuelt fjern resterne i winnt og i dit user dir.

Mvh
Martin Bilgrav

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 15-02-04 23:55

"Martin Bilgrav" <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote in

> [...]
> Hvad siger sho flash ?
> hvad siger show webflash ?
>
> evt afinstall java og manuelt fjern resterne i winnt og i dit user

Tak det var lige det der skulle til, sun's kaffeklient knalde ud, og nu
kører jeg med Microsoft's egen, meget bedre respons.