smc2804wbr vs. sb4100
Fra : René Jensen

Dato : 14-02-04 14:28

Hejsa

jeg ved ikke om det er den rigtig grupper men jeg håber :)

Men jeg har stofanet med et motorola soufboard sb4100 modem. og en
SMC2804WBR router. Når jeg forbinder modemet til WAN virker det ikke altid.
nogle gange kører det med kun få udfald i en uge andre gange kan den ikke
kommer på i fjerer timer. Nårjeg kigger på de interne sider i routeren står
der at kablet er disconnected. Jeg har selvfølgelig prøvet andre kabler.
Modemet står og så blinkger i act og 100 så om at den ikke kan få
forbindelse, men prøver det er lige et kort glimt hvert sek eller sådan
noget. putter jeg computeren direkte i modemet er det ok. putter jeg en
coputer i WAN på routeren kommer der liv i WAN lampen med det samme og også
link på kortet. modem firmware kender jeg ikke. men router er 1.11 og har
prøver den nyestes også 1.11a men den er tilsyneladende værre endnu. Please.
nogen der ved noget?? alt kan bruges

MVH

René