Blændplade til ECS K7S5A PRO
Fra : Villy M. Olsen

Dato : 14-02-04 13:07

Hej!
Jeg mangler et Back Panel/Blændplade (den der plade v. stikkene på
bundkortet)
til et ECS K7S5A PRO. Er der en, som kan hjælpe mig?

Mvh. Villy
Slet DETTE*FJERNES fra min mail add.

Fra : Annie

Dato : 17-02-04 10:19

Hvilken dækplade ved hvilke stik??

- på denne link er dit bundkort
http://www.ecs.com.tw/products/graphics/k7s5apro.jpg - og forklar så præcist
hvad/hvor du mener, der mangler en dækplade.

Mig bekendt finders der ingen dækplader til bundkort - med mindre, du står
med et bundkort, som du har fundet og hvor BIOS ("dækpladen") er fjernet.

Annie

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-02-04 23:11

Annie
Kig selv på billedet. Oppe foroven i højre side kan du se de stik, som man
forbinder kablerne til via bagsiden af computeren. Disse stik skal beskyttes
af en dækplade. De fleste kabinetter er forsynet med en, men ikke alle eller
måske har man på et tidspunkt brugt en, som ikke er standard. Derfor har han
brug for en ny dækplade til at lukke hullet. Denne plade følger normalt med
netop ecs kortene, men er åbenbart væk.
Villy - hvis ikke du har fundet en dækplade, så har jeg 1 liggende i 4800
Nykøbing F, men du bor vel ikke tilfældigvis i nærheden? Det er en standard
dækplade, som også passer til ecs kortene (fulgte vist nok med et sådant
kort i sin tid).

Kurt

Fra : Annie

Dato : 18-02-04 00:49

Kurt,
Det var da godt, at du var vågen, for det var jeg ikke ;-(

Det skal dertil siges, at oftest følger dækpladen med kabinettet. Hvis Villy
kontakter den nærmeste PC-forhandler eller Internetforhandler af PC'ere, så
er jeg sikker på, at de godt vil sælge - eller måske give ham en.

Annie

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-02-04 18:11

In article <4032a876$0$1624$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
inni@grafisk.dk says...

> Det skal dertil siges, at oftest følger dækpladen med kabinettet. Hvis Villy

Nej, det gør den ikke, for pladen er bundkort-specifik.

Gider du iøvrigt at kigge på linket i min signatur.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Annie

Dato : 22-02-04 02:16

> [...]
> inni@grafisk.dk says...

Villy

> Nej, det gør den ikke, for pladen er bundkort-specifik.

Til Jesper G. Poulsen,

Det var ikke en diskussion jeg ønskede at starte, men et venligt forsøg på
at hjælpe Villy, da ingen havde svaret ham.

Pladerne er ofte i nye ATX kabinetter - stanset ud samtidig med det øvrige
på bagsiden af kabinettet. I øvrigt er det ikke altid standard, at pladerne
følger med nye bundkort - ved jeg af erfaring.

Venlig hilsen
Annie

Fra : Kristian

Dato : 23-02-04 14:31

> [...]
pladerne
> følger med nye bundkort - ved jeg af erfaring.

Annie har ret...................har lige købt et Antec kabinet, hvor der var
en plade med.

Kristian

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 23-02-04 07:07

On 2004-02-23, Kristian <kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk> wrote:
> Annie har ret...................har lige købt et Antec kabinet, hvor der var
> en plade med.

Det har jeg også, men den passede ikke til mit bundkort. Der måtte
jeg bruge den der fulgte med bundkortet! .... hvilket iøvrigt også
står i manualen for mit Antec kabinet.

Mvh Thomas (der er helt vildt glad for sit nye kabinet)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-03-04 09:35

In article <4038af07$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk says...

> Annie har ret...................har lige købt et Antec kabinet, hvor der var
> en plade med.

Passer den til bundkortet?

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 04-03-04 08:13

On 2004-03-02, Jesper G Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:
> In article <4038af07$0$251$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> kristianrasmussenSLET@DETTEprivat.dk says...

> Passer den til bundkortet?

Passer til nogle. Jeg har også lige købt et Antec kab. Der følger en
standard plade med.

mus+keyboard
net+usb
2 serielle + par (over hinanden)
lyd (vandret)

Bare ikke det der passede til mit bundkort, så det var godt at der fulgte
en med i min bundkort kasse!

Mvh Thomas, 2720

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-03-04 09:35

In article <40380306$0$1615$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
inni@grafisk.dk says...

> Pladerne er ofte i nye ATX kabinetter - stanset ud samtidig med det øvrige
> på bagsiden af kabinettet. I øvrigt er det ikke altid standard, at pladerne

Men så passer de ikke nøvendigvis til bundkortet.

> følger med nye bundkort - ved jeg af erfaring.

Så må man reklamere over det, for pladerne er _bundkort_-specifikke.