Vilstrup Kirkebog 1832
Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 10-02-04 23:41

Er der nogen som vil hjælpe mig med hullerne på denne her?

http://www.larserik.suite.dk/Vilstrup1832.jpg (192 Kb)

Jep Jensen Brÿld, ?? i Sönderbÿe Wilstrup ?? Jens Jepsen og Mag:
dalene Hansd. i H??bierg ?? ægte Søn, ?? ?? Marie Kyhl i
28 Aar ?? ?? 3 Søner og 3 döttra, af ???????????????????
1) Jens Brÿld. 2)Anna Maria Brÿld. #) Andreas Bryld. 4) Magdalene
Brÿld. 5) Kirsten Brÿld.
Død af ?? efter ??
svær Sygdom

Jeg undrer mig specielt over H-bierg lokaliteten som jeg ikke kan
finde nogetsteds på egnen.

Lars Erik Bryld

Fra : Arne Feldborg

Dato : 11-02-04 08:15

Lars Erik Bryld <larserik@dadlnet.invalid> skrev Tue, 10 Feb 2004
23:40:47 +0100

>Er der nogen som vil hjælpe mig med hullerne på denne her?
>
>http://www.larserik.suite.dk/Vilstrup1832.jpg (192 Kb)

Linket virker ikke.?

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 11-02-04 19:32

Scripsit Arne Feldborg:

> Linket virker ikke.?

Det gør det nu - det var de store og små bogstaver som drillede.

Lars Erik Bryld

Fra : Svend Aage Mikkelsen

Dato : 11-02-04 17:16

"Lars Erik Bryld" <larserik@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Død af ?? efter ??
> svær Sygdom
>
> Jeg undrer mig specielt over H-bierg lokaliteten som jeg ikke kan

Et lille bidrag:

Jeg mener der står Hykkelbierg. I dag Høkkelbjerg i Tyrstrup sogn
Søn, var givt med
28 Aar haver faat ..., af hvilke en Søn er død, de andre lever og ere:
Død af Brystsvaghed efter nogle dages Sygdom.

Venligst
Svend Aage

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 11-02-04 19:36

Scripsit Svend Aage Mikkelsen:

> Jeg mener der står Hykkelbierg. I dag Høkkelbjerg i Tyrstrup sogn

Tak for den - det er helt sikkert et sogn jeg skal kigge nærmere på.
Jeg har nemlig haft mit hyr med finde Jep født i Stepping (selvom han
ser ud til at være konfirmeret der) og med at finde hans far begravet
der. Desuden har jeg ad andre omveje fået henledt opmærksomheden på
Tyrstrup.

Lars Erik Bryld

Fra : Arne Feldborg

Dato : 11-02-04 21:08

> [...]

>http://www.larserik.suite.dk/Vilstrup1832.jpg (192 Kb)
>
>Jep Jensen Brÿld, ?? i Sönderbÿe Wilstrup ?? Jens Jepsen og Mag:

Jep Jensen Bryld, Indeste i Sønderbye Wilstrup, Indeste Jens Jepsen og
Mag-

>dalene Hansd. i H??bierg ?? ægte Søn, ?? ?? Marie Kyhl i

dalene Hansd. i Hykkelberg, deres ægte Søn, var givt med Marie Kyhl i

>28 Aar ?? ?? 3 Søner og 3 döttra, af ???????????????????

28 Aar, haver faaet 3 Søner og 3 døttre, af hvilke en søn er død, de
andre leve og ere:

>1) Jens Brÿld. 2)Anna Maria Brÿld. #) Andreas Bryld. 4) Magdalene
>Brÿld. 5) Kirsten Brÿld.

1) Jens Bryld. 2)Anna Maria Bryld. 3) Andreas Bryld. 4) Magdalene
Bryld. 5) Kirsten Bryld.

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 11-02-04 22:11

Mange tak!