død og begravelse karby, morsø sø
Fra : allan madsen

Dato : 10-02-04 21:25

hej

jeg ville være meget glad for et opslag i kaby sogns kirkebog for

ft-1850 thisted, morsø sønder, karby, karby bye. . et hus, 23, ft 1850
niels terkildsen, 42, gift, , tømmermand, husfader, ovtrup sogn, thisted
maren larsdatter, 40, gift, , hans kone, hvidbjerg sogn på thyholm,
thisted amt

ft-1860 thisted, morsø sønder, karby, karby bye, , wt hus, 23,
maren larsdatter, 48, enke, kokkekone, , hvidbjerg sogn,. . thisted amt

så niels terkildsen må være død mellem 1850 og 1860.

ja jeg ved godt det er et stort tidsrum, men ???

mvh allan ringsborg madsen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-02-04 17:24

Tue, 10 Feb 2004 21:24:37 +0100, skrev allan madsen:

> [...]
>maren larsdatter, 48, enke, kokkekone, , hvidbjerg sogn,. . thisted amt

>så niels terkildsen må være død mellem 1850 og 1860.

Det må man da håbe, for de begravede ham i hvertfald i 1855

Karby kirkebog 1838, C138-4, film 7/8, side 163, 1855 nr. 6
Død: Aug. 27de 1855
Begravet: Septbr. 2den 1855
Niels Terkildsen
Husmand i Karby, gift, født i Outrup