Outlook .pst fil på server med Workstation~
Fra : Borring IT

Dato : 23-04-01 21:28

Hej.

Jeg har et problem med outlook.pst
hvordan skal jeg få den til at ligge på en server sådan at alle 3
workstations kan have nøjagtigt samme oplysninger om adresse kartotek og
kalender, alle computere skal kunne opdatere til den selvom den ligger på
serveren, da der skal bruges PCAnywhere til at styre serveren incl. outlook
på en hjemme pc.
Altså faktum er at man kan arbejde med de samme oplysninger over alt i
firmaet og på hjemme pc'en over internet.

Kan nogen hjælpe mig
Venligst også skriv i cc linjen til info@borringit.dk
/Martin/

Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 24-04-01 07:24

Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det rigtigt, men jeg gør
så'n:
flyt outlook.pst fra originale position til et netdrev
Når Outlook startes kan den ikke finde PST-filen og beder om dens placering,
peg herefter til PST-filen på netdrevet.
Hvis du arbejder i NT eller 2000, så placer PST-filen UDENFOR profilen,
ellers kan du få lange indlæsningstider når du logger på!
Jeg er ikke sikker på at 3 arbejdsstationer kan benytte den SAMTIDIG...

Jørgen