Steam-CD-key problem
Fra : Mathias

Dato : 14-02-04 11:33

Hej.
Jeg har problemer med CD-key. Når jeg prøver at registrere svares der at -
enten er min nøgle i brug eller også er den ugyldig.
Jeg har haft installeret og registreret spillet før, men har haft slettet
det.
Oprindelig havde jeg kun købt basisversionen Half Life og downloadede Steam.
Grundet registreringsproblemet købte jeg igår Half Life Generation og
downloadede Steam. Jeg fik det registreret, men da jeg skulle spille gik det
i stå på vej ind i banerne. Jeg prøvede mange servere, men uden resultat.
Herefter slettede jeg alt og geninstallerede og downloadede. Men nu vil
Steam ikke acceptere min CD-key. Og uden at registrere kan jeg ikke få
adgang til serverne.
Er der nogen der kan hjælpe???
Mathias.

Fra : Henrik

Dato : 17-02-04 08:22

Jeg stillede samme spørgsmål d. 10/2 og fik et svar om at skulle kontakte
39126210. De kan lukke din gamle nøgle og give dig en ny, som du så kan
prøve med !!

Mvh Henrik