Skoda Fabia Combi
Fra : Benny Hertz Straby

Dato : 13-02-04 14:13

Hej

Overvejer seriøst at købe en Skoda Fabia 1.2. Combi, men kunne godt bruge
nogle erfaringer fra andre ejere af Skoda Fabia.

Meld ud ....

Er det et godt køb

Har du oplevet nogle problemer

Fra : Jan Wildau

Dato : 13-02-04 14:24

> Overvejer seriøst at købe en Skoda Fabia 1.2. Combi, men kunne godt bruge
> nogle erfaringer fra andre ejere af Skoda Fabia.
> Meld ud ....
> Er det et godt køb

Den korte version: Det er et kanon køb..!

Motoren har naturligvis ikke voldsomme kræfter med er blevet rost af
motorpressen. Køreegenskaberne er generelt fremragende i Fabia. Bilen er
godt bygget og er utrolig ruststærk. Samtidig vil du have procentvist mindre
afskrivnig pga "combi".

/Jan W Nielsen (Opel Vectra)

Fra : Morten Trab

Dato : 13-02-04 17:52

"Benny Hertz Straby" <benny@kaerlighedikrise.dk> skrev i en meddelelse

> Overvejer seriøst at købe en Skoda Fabia 1.2. Combi, men kunne godt bruge
> nogle erfaringer fra andre ejere af Skoda Fabia.

Har godt nok ikke selv en, men har haft kig på en...

Jeg har dog haft lejlighed til at prøvekøre en, og jeg kan kun sige en
ting...WAUW!!
Den rykker gevaldigt af en 3 cyl. 1.2 maskine at være...
Samtidigt sidder man lækkert i den og det er en flot og rummelig kabine i
sådan en bil...

Havde jeg lige pengene til en havde jeg, på stedet, købt en...Og så er den
jo oven i købet billig at anskaffe sig...

--

Mvh,/Best regards,
Morten Trab

Ved direkte mail, fjern da REMOVE fra adressen.

Fra : Lars Detlef

Dato : 13-02-04 20:18

Er bestemt en dejlig bil - havde selv en lige indtil idag.... (En Combi
Breeze m. aircon) havde kørt næsten 50000 km i den siden 07/2002 uden
problemer overhovedet. Har dog lige købt en Octavia diesel ...

Men Fabia'en er helt sikkert en rigtig rigtig god bil - jeg har aldrig haft
nogen som helst problemer - og selv om der kun var 68 hk at gøre godt med
føltes det af meget mere.

Så køb du trygt en Fabia - det fortryder du næppe.

Og afskrivningerne .... noget at det mindste jeg nogensinde har haft genem
mere en 20 år som bilejer.

mvh

/lars d