Forsikring af Peugeot 206 CC?
Fra : Mette Arnold

Dato : 13-02-04 11:53

Jeg har en Peugeot 206 CC fra 2001. Det er den lille model med en 1,6 motor. Den
kan altså ikke noget specielt, men har status som 'specialbil' hos
forsikringsselskaberne da det er en cabriolet. Jeg har haft den nogen år, den er
forsikret ved GF for 16.000 årligt - en sjat, men indtil videre det billigste jeg
har fået tilbudt - også i andet review!

Er der nogen der har en idé til et andet sted at forsikre den (billigere)? Jeg har
prøvet de gængse (ALKA, Tryg, CODAN osv.)

Mette

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:193.163.255.4)

Fra : Brian Skaarup

Dato : 13-02-04 14:21

On Fri, 13 Feb 2004 11:52:53 +0100, "Mette Arnold"
<mette_arnold@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen der har en idé til et andet sted at forsikre den (billigere)? Jeg har
>prøvet de gængse (ALKA, Tryg, CODAN osv.)
Evt. runa.dk
Det kræver naturligvis at du er "medlemsberettiget "

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 13-02-04 14:32

"Mette Arnold" <mette_arnold@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen der har en idé til et andet sted at forsikre den (billigere)?
Jeg har
> prøvet de gængse (ALKA, Tryg, CODAN osv.)

Du kan prøve, at beregne prisen hos LLoyd på www.rasmussenassurance.dk ved
at indtaste de forskellige data (din adresse, mærke, model, årgang, nypris
osv.).

--
Mvh, Lasse K

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-02-04 14:44

"Lasse Kristiansen" <nej@tak.dk> skrev :

>Du kan prøve, at beregne prisen hos LLoyd på www.rasmussenassurance.dk ved
>at indtaste de forskellige data (din adresse, mærke, model, årgang, nypris
>osv.).

det er i orden de vil vide byen man bor i og vejnavnet .. men så
slutter festen også, og så tager de ikke biler med nyværdi over 400

Why a V8 based car? It put's a big silly grin on my face! That's why

Fra : Lasse Kristiansen

Dato : 13-02-04 16:27

<jan@stevns.net> wrote in message

> det er i orden de vil vide byen man bor i og vejnavnet .. men så
> slutter festen også, og så tager de ikke biler med nyværdi over 400

En Peugeot 206 cc koster omtrent 250k fra ny mig bekendt?

Det er nu forståeligt, at de ikke vil forsikre de dyre biler. Det er nok til
glæde for os studerende med en noget fladere tegnedreng..

--
Mvh, Lasse K

Fra : Thomas Krath

Dato : 15-02-04 22:24

> Det er nu forståeligt, at de ikke vil forsikre de dyre biler. Det er
> nok til glæde for os studerende med en noget fladere tegnedreng..

Det er ikke alle studerende der kører i skod øser ;) Og hvorfor kan man kun
vælge op til 150hk??? Hva' gør man så...

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide