Forøvrigt i godt humør
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 12-02-04 15:28

Håber at bilsalg og køb alt sammen falder på plads i weekenden... Hvis ja,
så er denne baby min på mandag:
http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=641551

Cheers
René

Fra : JK

Dato : 12-02-04 15:52

On Thu, 12 Feb 2004 15:27:38 +0100, "René Rolighed Christensen"
<spambox@free[remove]styler.dk> wrote:

>Håber at bilsalg og køb alt sammen falder på plads i weekenden... Hvis ja,
>så er denne baby min på mandag:
>http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=641551

ah, det var da en skod-øse

:-/

mvh

John

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 12-02-04 15:59

"JK" <junk@mailzone.com> wrote in message

> ah, det var da en skod-øse

Øhhh... Hvorledes begrunder du det???

/Rolighed

Fra : Henning

Dato : 12-02-04 17:32

On Thu, 12 Feb 2004 15:58:33 +0100, "René Rolighed Christensen"

Misundelse er en grim ting

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 12-02-04 18:46

"Henning" <newsmail@mailme.invalid> wrote in message

> Misundelse er en grim ting

Ja, det var det jeg håbede!

Med venlig hilsen
René

Fra : Henrik B.

Dato : 12-02-04 16:15

René Rolighed Christensen wrote:
:: Håber at bilsalg og køb alt sammen falder på plads i weekenden...
:: Hvis ja, så er denne baby min på mandag:
:: http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=641551

Hej René.

Sendte dig en mail igår, men har ikke hørt fra dig.

Hvad med en 2004-model der har kørt under 500 km i stedet for? Du kan evt.
fange mig på mobil 2010 3558

M.v.h.

Fra : Lars Frandsen

Dato : 12-02-04 16:27

"René Rolighed Christensen" <spambox@free[remove]styler.dk> skrev i en
meddelelse news:402b8d6c$0$1593$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Håber at bilsalg og køb alt sammen falder på plads i weekenden... Hvis ja,
> så er denne baby min på mandag:
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=641551

Ja, de rige har mange glæder
Den ser da godt ud.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 12-02-04 18:47

"Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in message

> Ja, de rige har mange glæder
> Den ser da godt ud.

Ja, det synes jeg også. Jeg glæder mig som et lille barn. Egen bil er nu
solgt, og Toyota'en skal hentes lørdag!

Med venlig hilsen
René

Fra : Lars Frandsen

Dato : 12-02-04 19:45

"René Rolighed Christensen" <spambox@freestyler.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Frandsen" <lars@jyde.dk> wrote in message

> Ja, det synes jeg også. Jeg glæder mig som et lille barn. Egen bil er nu
> solgt, og Toyota'en skal hentes lørdag!

Jamen, så vil jeg da ønske dig god fornøjelse på lørdag.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 12-02-04 18:44

fedeste fælge jeg nogensinde har set, tillykke med den, jeg er vildt
misundelig....

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 12-02-04 18:50

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> fedeste fælge jeg nogensinde har set, tillykke med den, jeg er vildt
> misundelig....

Mange tak - jeg synes også de er lækre. Gør bare bilen så meget mere lækker
at se på!

Med venlig hilsen
René

Fra : Henry

Dato : 12-02-04 19:07

> "preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Mange tak - jeg synes også de er lækre. Gør bare bilen så meget mere
lækker
> at se på!

Jeg synes de fælge er rædelsfulde, men det er jo heldigvis en smagssag,
resten af bilen er jo rigtig fed, og toyota er jo en rimelig sikker
investering. Klimaanlæg / sædevarme, uhmmm, det rene luksus.
Grøn afgift på 3kkr, det er billigt, er det halvårligt?

mvh
Henry

Fra : Henry

Dato : 12-02-04 19:12

Jeg glemte helt at sige tilykke og god fornøjelse

mvh
Henry

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-02-04 08:45

"Henry" <henry@nomail.com> wrote in message

> [...]
> investering. Klimaanlæg / sædevarme, uhmmm, det rene luksus.
> Grøn afgift på 3kkr, det er billigt, er det halvårligt?

kr. 1510,- i grøn afgift halvårligt:

Bykørsel 10,6 km/l
Landevej 17,2 km/l
Blandet 13,9 km/l

ifølge Toyota.... Der kunne den gamle Colt altså ikke følge med, så jeg
glæder mig til at trække tankningen 1-2 dage hver gang!

Med venlig hilsen
René

Fra : Henrik B.

Dato : 16-02-04 00:18

René Rolighed Christensen wrote:
::: Jeg synes de fælge er rædelsfulde, men det er jo heldigvis en

Samme hér, men jo ikke min bil.

Hvordan gik det så René?????? Kører du nu Avensis?

:: kr. 1510,- i grøn afgift halvårligt:
::
:: Bykørsel 10,6 km/l
:: Landevej 17,2 km/l

Ja, ja, regn ikke på dét - altså hvis man skal tro Mogens mfl. herinde.

Personligt véd jeg at du nemt kan få bilen til at køre de
brændstof-opgivelser.

M.v.h.

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 16-02-04 09:42

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> wrote in message

> Hvordan gik det så René?????? Kører du nu Avensis?

Hej Henrik... Tak for snakken sidst... Ja, jeg kører Avensis nu!
En meget glad man i denne ende nu... Fantastisk som den ligger på vejen
(også de små på landet) - føles slet ikke som en stor skude - og jeg kommer
endda fra en lille Colt!

> [...]
>
> Ja, ja, regn ikke på dét - altså hvis man skal tro Mogens mfl. herinde.
>
> Personligt véd jeg at du nemt kan få bilen til at køre de

Jeg var også spændt på forbruget, efter Mogens' "negative" vibes!

Jeg kan så til Mogens fortælle, at såfremt boardcomputeren ikke er _helt_
ved siden af, så er det _intet_ problem at holde den over 15 km/l ved lidt
blandet landevej og by! Så hvis nogen her i forummet er i tvivl om Henrik's
ord om Avensis'en, så stemmer de fint med hvad jeg umiddelbart oplever!

Endvidere er min oplevelse af motoren (1.8 liters, 129hk, 170nm) at den
passer fint til bilen. Den skal have "pisk" for at der virkelig sker noget,
men det passer mig fint. Til almindelig kørsel bruger den næsten ingen
benzin og trækker fint - og hvis jeg så gerne vil "lege lidt" giver jeg den
bare nogle omdrejninger at leve af!

Det var lige mine første indtryk af bilen.

Cheers
Rolighed

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-04 17:20

On Mon, 16 Feb 2004 09:42:00 +0100, "René Rolighed Christensen"

> [...]
>bare nogle omdrejninger at leve af!
>Det var lige mine første indtryk af bilen.

Hvis det er mig, I hentyder til, så venter jeg da spændt på at høre
om, hvad brændstoføkonoimien reelt ligger på. Jeg tænker her på alm.
drift, som jeg ville have kørt den - og ikke den der med
æg-under-speederen-metoden

Iøvrigt skal man lære, så længe man lever - dén devise er også jäg
underlagt

Min gamle Corolla diesel - som jeg købte fra ny i '85 og solgte efter
180.000 km i '87 - kørte 14.5 km/l, så hvis en moderne Avensis i
benzinudgaven kan køre mere end det, har Toyota tilsyneladende haft
plads til forbedring... :)

/Mogens

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 16-02-04 18:22

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> om, hvad brændstoføkonoimien reelt ligger på. Jeg tænker her på alm.
> drift, som jeg ville have kørt den - og ikke den der med

Hej Mogens

Jeg lover dig, jeg skal nok give en tilbagemelding efter lidt længere tids
kørsel.
Og jeg vil absolut ikke mene at jeg er en "æg-under-speederen-chauffør"! Jeg
kan faktisk godt li' "lidt" accelleration og "uøkonomisk motorvejskørsel"!
;)

> [...]
> 180.000 km i '87 - kørte 14.5 km/l, så hvis en moderne Avensis i
> benzinudgaven kan køre mere end det, har Toyota tilsyneladende haft

Det skulle næsten også være underligt andet, oder!?!

Cheers fra en glad ny Avensis ejer
René

Fra : Mogens...

Dato : 16-02-04 20:13

On Mon, 16 Feb 2004 18:21:48 +0100, "René Rolighed Christensen"
<spambox@freestyler.dk> wrote:

>Hej Mogens

Hejsa René

>Jeg lover dig, jeg skal nok give en tilbagemelding efter lidt længere tids
>kørsel.

Fino - og tillykke med den

>Og jeg vil absolut ikke mene at jeg er en "æg-under-speederen-chauffør"! Jeg
>kan faktisk godt li' "lidt" accelleration og "uøkonomisk motorvejskørsel"!

Perfekt. Så får vi en "økonomitests" under de rette betingelser

>Det skulle næsten også være underligt andet, oder!?!

Jow, jow - men alligevel. Så stort et spring har ingen af de andre
Toyota-modeller gjort, IMO...

/Mogens

Fra : Peter G C

Dato : 12-02-04 19:53

> [...]
meddelelse news:402b8d6c$0$1593$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Håber at bilsalg og køb alt sammen falder på plads i weekenden... Hvis ja,

Til lykke - flot vogn!

/Peter
--
http://www.grauslund.com/

Fra : Jonas R.

Dato : 12-02-04 23:26

SNIP

Total iorden yota :)
Og de fælge ser bare konge ud, ligesom farve.

Fed øse, tillykke med den..

/Jonas

Fra : Thomas Krath

Dato : 12-02-04 23:44

> Og de fælge ser bare konge ud, ligesom farve.

Jep - rigtig fine fælge og bilens design er top!

> Fed øse, tillykke med den..

Også her fra.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 13-02-04 08:38

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> wrote in message
> SNIP
>
> Total iorden yota :)
> Og de fælge ser bare konge ud, ligesom farve.

Nemli'! Lige mine ord!
"Konen" synes desværre at en blå stationcar er en "sælgerbil"... As if I
care!

> Fed øse, tillykke med den..

Takker og bukker.

Med venlig hilsen