MS Windows
briani 27239
Opdatering af delte mapper under netværkst~
Fra : Jacob

Dato : 14-02-04 09:38

Hvis man f.eks har 3 computere der deler c drevet bliver de vist under
netværkstder. Men i xp bliver de delte mapper stadig synlige selv om de
andre computere slukkes. Er det ikke muligt at få xp til fjerne de punkter
under netværkssteder der ikke længere er aktive?

OZ0TE Jacob

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-02-04 13:26

>Er det ikke muligt at få xp til fjerne de
> punkter under netværkssteder der ikke længere er aktive?

Det er en slags cache som windows opretter. Det er genveje til kendte
netværkssteder. Du kan enten deaktivere funktionen, eller regelmæssigt
slette dem. Windows efterser dem ikke.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen (Citroner Bananer)

Fra : Jacob

Dato : 14-02-04 17:06

"Trygleren [9000]" <hesteskeletAT@AThesteskelet.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:402e13c6$0$170$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Du kan enten deaktivere funktionen, eller regelmæssigt
> slette dem.

At slette dem er en mulighed jeg har prøvet men så vender de jo tilbage
Ved du hvordan man deaktiver cache funktionen i XP home?

OZ0TE Jacob

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 14-02-04 17:12

Jepper: www.hesteskelet.dk/newsgroup/networkcache.jpg