MS Windows
briani 27239
Autorun - Opstart af flere filer efter hin~
Fra : Kim

Dato : 13-02-04 19:18

Hej,

Jeg skal have lavet en CD-skive, hvorpå jeg gerne vil benytte
autorun-funktionen til at installere et program.
Mit problem er, at installationen består af to dele.
Først skal jeg have installeret en driver (ligger i en mappe på skiven), og
herefter selve programmet (ligger i en anden mappe).

Med "open" kommandoen er det naturligvis ikke noget problem at få
installeret driveren. - Men hvad gør jeg for at køre setup-filen til selve
programmet efter driverinstallationen ?

Jeg har prøvet at lave to "open"-kommandoer, men det virker ikke.

Mvh Kim

Fra : Simon Nielsen

Dato : 14-02-04 01:33

"Kim" <kb_nyhedsgrupper[fjerndette]@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> programmet efter driverinstallationen ?
>
> Jeg har prøvet at lave to "open"-kommandoer, men det virker ikke.

Du skal have lavet en command, en ini fil der fortæller hvilke ting der skal
startes op. Lettest vil være at lave en exe fil der først installere
driveren og derefter programmet. Men du kan også lave en menu der kommer op
hvor du kan vælge hvad du vil installere.

Hvad angår den command, så skal du bede den om at starte den første
installation op. Derefter angive et tidshul, så lang tid det gerne vil tage
at installere den første, der efter skal den så få at vide at den skal
starte den anden ting. Men der har man så problemet med langsomme og hurtige
computere, du kan jo ikke vide hvor hurtigt eller langsom computer den der
skal installere det sidder med. Lav hellere en Exe fil der starter den
første installation op og når den er færdig så installerer den anden.

Mvh
Simon

Måske hører dette indlæg til i en programmeringsgruppe.

Fra : Kim

Dato : 14-02-04 13:29

>Lav hellere en Exe fil der starter den første installation op og når den
> er færdig så installerer den anden.

Ved du hvilket program man kan bruge til at lave sådanne exe-filer ?

> Måske hører dette indlæg til i en programmeringsgruppe.

Nogle forslag til hvor jeg kan FUT'e hen ?

Mvh Kim