MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjernsupport i XP
Fra : Torben Brøndum

Dato : 13-02-04 16:23

Hej,

Hvad skal den vedhæftede fil åbnes med - altså den fil, der kommer sammen
med den mail som rekviranten har sendt til den der skal "hjælpe" ?

Sender fra en xp maskine til en win2Ksrv med - naturligvis
outlook/exchangeserver.

Torben Brøndum

Fra : joke

Dato : 13-02-04 16:56

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Hvad skal den vedhæftede fil åbnes med - altså den fil, der kommer sammen
> med den mail som rekviranten har sendt til den der skal "hjælpe" ?

Mener 100 % sikkert at det skal være 2 xp maskiner for at det kan lade sig
gøre med den indbyggede fjernsupport

Hilsen

Johnny

Fra : Simon Nielsen

Dato : 14-02-04 01:37

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvad skal den vedhæftede fil åbnes med - altså den fil, der kommer sammen
> med den mail som rekviranten har sendt til den der skal "hjælpe" ?

Man kan ikke lave fjernsupport på en XP maskine fra en W2K maskine.'

Mvh
Simon

Fra : Torben Brøndum

Dato : 14-02-04 09:29

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk>

> Man kan ikke lave fjernsupport på en XP maskine fra en W2K maskine.'

Ok - det kan jeg godt se (nu). Ikonet/den vedhæftede fil kan åbnes i XP -
ikke
i 2K

Torben Brøndum

Fra : JSH \(9800\)