MS Windows
briani 27239
Eftersøgning af programmer
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 13-02-04 15:18

Hej.
Jeg har en bekendt der ringer af og til om problemer, XP home, det sidste er
han betaler for en opdatering hos TDC af et virus program, men jeg tro ikke
det er i maskinen.- Vi taler i telefonen og han kan ikke finde noget under
Tilføj / Fjern, heller ikke under ctrl - alt - delete, er der andre steder
hvor der skal ses efter.
Gunnar

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 13-02-04 16:35

Hvilket antivirusprogram er der tale om?

Lars

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 13-02-04 17:02

"Lars Holm Thomsen" <aslaktoke@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket antivirusprogram er der tale om?
>
> Lars
Det er det der er problemet, han ved det ikke, kun at han betaler 10 kr. pr.
måned
Gunnar

Fra : Jes Wagner

Dato : 13-02-04 17:23

Det må være Norman Antivirus: http://www.norman.com/dk/

Fra : Gunnar Grooss

Dato : 13-02-04 20:22

"Jes Wagner" <Jes_Wagner_Tholl(invalid)@Bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> "Gunnar Grooss" <g.grooss@oncable.dk> skrev i

> Det må være Norman Antivirus: http://www.norman.com/dk/
Tak for det, men mon den virkelig ikke står under tilføj / fjern, den har
heller ingen ikon på menu linien. Men jeg giver det her viderer
Gunnar

Fra : Edmund

Dato : 14-02-04 09:50

Gunnar Grooss skrev:

> Tak for det, men mon den virkelig ikke står under tilføj / fjern, den
> har heller ingen ikon på menu linien.

Den skal være begge steder.

Han har vel tilmeldt sig hos TDC, uden at downloade og installere
programmet.

Han må på et tidspunkt havde fået en mail, med godkendelsesnøgle, eller
en beskrivelse af hvordan han får nøglen hos Norman.
--
Mvh Edmund